UA : Магістерська робота «Сучасні тенденції у сфері просування ресторанних
послуг в Україні» – основний текст – 81 сторінка. Для виконання дипломної
роботи опрацьовано 72 джерела.
Об’єктом дослідження є комунікаційна діяльність вітчизняного та
зарубіжного ресторанного бізнесу (на прикладі української кав’ярні «Coffee
time» та чеського кафе «Bond»).
Предметом дослідження є сучасні стратегії, методи та тенденції
просування ресторанного бізнесу.
Мета дослідження – виявити сучасні тенденції у сфері просування
ресторанних послуг в Україні для розробки ефективних комунікаційних
стратегій ресторанного бізнесу.
Методи дослідження: для аналізу та вивчення сучасних тенденцій у
сфері просування ресторанних послуг в Україні було використано положення
системного, структурно-функціонального, проблемного та інституційного
підходів. Також були використані аналіз, описовий метод, контент-аналіз,
індукція, метод класифікації та узагальнення, проблемно-тематичний метод,
системний підхід, синхронічний.
Реалізація мети передбачає виконання наступних завдань:
1) розкрити поняття та сутність просування ресторанних послуг у
контексті комунікаційних стратегій сучасності;
2) охарактеризувати основні види та методи просування ресторанних
послуг в інтернеті та за допомогою соціальних мереж;
3) дослідити особливості просування ресторанних послуг в Україні у
період воєнної агресії з боку рф;
4) виділити основні інструменти сучасного просування ресторанних
послуг в Україні у мережевому просторі;
5) проаналізувати сучасні тенденції просування ресторанних послуг на
на прикладі українськихі і чеських кейсів;
6) запропонувати рекомендації щодо вдосконалення просування
ресторанних послуг у сучасних кризових умовах.
Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці
вітчизняних та зарубіжних науковців, привячені розгляду сучасних методів і
стратегій просування та ресторанного бізнесу в сучасних умовах таких
вітчизняних дослідників, як І. Благун, В. Бокучава, І. Буднікевич, І. Крупенна,
А. Нестеренко, Т. Пономаренко, О. Решетняк, М. Руди, А. Самілкіна,
І. Тараненко та інших.
Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що ця робота
допоможе оптимізувати та підвищити якість просування вічизняного
ресторанного бізнесу в умовах війни та в повоєнному періоді.
Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути
використані у професійній діяльності маркетологів, підприємців, PRменеджерів та рестораторів. Ця робота може стати у нагоді малому та
середньому ресторанному бізнесу, який потребує підтримки в кризовий час та
розвитку, а також ця робота може бути використана під час вивчення стратегій
і методів привернення клієнтів і розкрутки свого бізнесу за допомогою
просування в інтернеті та у повсякденній сфері.
EN : Zhyrikhova K. I. Modern Trends in Restaurant Services Promotion in Ukraine.
Zaporizhzhya, 2023. 81 pр.
Contemporary strategies for promoting restaurant businesses in the Ukrainian
context. With a main objective to assess the current effectiveness of restaurant
promotion and propose enhancements, the study employs various methods, including
analysis, content analysis, and a systematic approach. The research delves into the
essence of restaurant service promotion, types, and methods of promotion, focusing
on the peculiarities of promoting restaurant services in Ukraine. A thorough analysis
of the current state of restaurant service promotion in Ukraine and an examination of
modern trends provide valuable insights.
The goal is the current effectiveness of restaurant promotion strategies within
the Ukrainian business environment and provide valuable insights for enhancing
these strategies.
In the work theoretical and practical methods are used. Particularly, the
typological, comparative methods, deduction, induction and analysis. Among the
practical – monitoring and surveys.
The research successfully attains the following results: The study significantly
enriches the theoretical and methodological foundation related to the promotion of
restaurant services, emphasizing its relevance within the Ukrainian context. The
anticipated outcomes of the research aim to provide valuable and actionable insights,
along with practical recommendations tailored for marketers, entrepreneurs, PR
managers, and restaurateurs. Particularly noteworthy is the applicability of these
findings to those navigating challenges in the contemporary socio-economic milieu,
including the nuanced effects of war and post-war periods.