Інституційний репозитарій ЗНУ

Сучасні тенденції у сфері просування ресторанних послуг в Україні

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жиріхова, Карина Ігорівна
dc.date.accessioned 2024-01-04T13:14:06Z
dc.date.available 2024-01-04T13:14:06Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17788
dc.description Жиріхова К. І. Сучасні тенденції у сфері просування ресторанних послуг в Україні : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Т. В. Іванюха. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 81 с. uk
dc.description.abstract UA : Магістерська робота «Сучасні тенденції у сфері просування ресторанних послуг в Україні» – основний текст – 81 сторінка. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 72 джерела. Об’єктом дослідження є комунікаційна діяльність вітчизняного та зарубіжного ресторанного бізнесу (на прикладі української кав’ярні «Coffee time» та чеського кафе «Bond»). Предметом дослідження є сучасні стратегії, методи та тенденції просування ресторанного бізнесу. Мета дослідження – виявити сучасні тенденції у сфері просування ресторанних послуг в Україні для розробки ефективних комунікаційних стратегій ресторанного бізнесу. Методи дослідження: для аналізу та вивчення сучасних тенденцій у сфері просування ресторанних послуг в Україні було використано положення системного, структурно-функціонального, проблемного та інституційного підходів. Також були використані аналіз, описовий метод, контент-аналіз, індукція, метод класифікації та узагальнення, проблемно-тематичний метод, системний підхід, синхронічний. Реалізація мети передбачає виконання наступних завдань: 1) розкрити поняття та сутність просування ресторанних послуг у контексті комунікаційних стратегій сучасності; 2) охарактеризувати основні види та методи просування ресторанних послуг в інтернеті та за допомогою соціальних мереж; 3) дослідити особливості просування ресторанних послуг в Україні у період воєнної агресії з боку рф; 4) виділити основні інструменти сучасного просування ресторанних послуг в Україні у мережевому просторі; 5) проаналізувати сучасні тенденції просування ресторанних послуг на на прикладі українськихі і чеських кейсів; 6) запропонувати рекомендації щодо вдосконалення просування ресторанних послуг у сучасних кризових умовах. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці вітчизняних та зарубіжних науковців, привячені розгляду сучасних методів і стратегій просування та ресторанного бізнесу в сучасних умовах таких вітчизняних дослідників, як І. Благун, В. Бокучава, І. Буднікевич, І. Крупенна, А. Нестеренко, Т. Пономаренко, О. Решетняк, М. Руди, А. Самілкіна, І. Тараненко та інших. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що ця робота допоможе оптимізувати та підвищити якість просування вічизняного ресторанного бізнесу в умовах війни та в повоєнному періоді. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані у професійній діяльності маркетологів, підприємців, PRменеджерів та рестораторів. Ця робота може стати у нагоді малому та середньому ресторанному бізнесу, який потребує підтримки в кризовий час та розвитку, а також ця робота може бути використана під час вивчення стратегій і методів привернення клієнтів і розкрутки свого бізнесу за допомогою просування в інтернеті та у повсякденній сфері. uk
dc.description.abstract EN : Zhyrikhova K. I. Modern Trends in Restaurant Services Promotion in Ukraine. Zaporizhzhya, 2023. 81 pр. Contemporary strategies for promoting restaurant businesses in the Ukrainian context. With a main objective to assess the current effectiveness of restaurant promotion and propose enhancements, the study employs various methods, including analysis, content analysis, and a systematic approach. The research delves into the essence of restaurant service promotion, types, and methods of promotion, focusing on the peculiarities of promoting restaurant services in Ukraine. A thorough analysis of the current state of restaurant service promotion in Ukraine and an examination of modern trends provide valuable insights. The goal is the current effectiveness of restaurant promotion strategies within the Ukrainian business environment and provide valuable insights for enhancing these strategies. In the work theoretical and practical methods are used. Particularly, the typological, comparative methods, deduction, induction and analysis. Among the practical – monitoring and surveys. The research successfully attains the following results: The study significantly enriches the theoretical and methodological foundation related to the promotion of restaurant services, emphasizing its relevance within the Ukrainian context. The anticipated outcomes of the research aim to provide valuable and actionable insights, along with practical recommendations tailored for marketers, entrepreneurs, PR managers, and restaurateurs. Particularly noteworthy is the applicability of these findings to those navigating challenges in the contemporary socio-economic milieu, including the nuanced effects of war and post-war periods. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject таргетинг uk
dc.subject трекінг uk
dc.subject інтерактивність uk
dc.subject нейромаркетинг uk
dc.subject smo-оптимізація uk
dc.subject seo (search engine optimization) uk
dc.subject рerformance marketing uk
dc.subject нативна реклама uk
dc.subject ретаргетинг uk
dc.subject targeting uk
dc.subject tracking uk
dc.subject interactivity uk
dc.subject neuromarketing uk
dc.subject smo optimization uk
dc.subject native advertising uk
dc.subject retargeting uk
dc.title Сучасні тенденції у сфері просування ресторанних послуг в Україні uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу