Інституційний репозитарій ЗНУ

Брендинг медичних установ в соціальних мережах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кузьменко, Дар’я Леонідівна
dc.date.accessioned 2023-01-11T10:45:25Z
dc.date.available 2023-01-11T10:45:25Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10347
dc.description Кузьменко Д. Л. Брендинг медичних установ в соціальних мережах : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник А. Д. Баранецька. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 53 с. uk
dc.description.abstract UA : Магістерська робота «Брендинг медичних установ в соціальних мережах» – основний текст – 53 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 59 джерел. Об’єктом дослідження є бренд державного пологового будинку №9 міста Запоріжжя в соціальних мережах. Предметом дослідження стали комунікаційні інструменти розбудови брендингу. Мета дослідження полягає в репрезентації комунікаційної стратегії брендингу медичного закладу. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) описати явище брендингу як потужну сучасну комунікаційну технологію; 2) охарактеризувати специфіку реалізації брендингу в медичній сфері; 3) проаналізувати практики брендингу 9 пологового будинку міста Запоріжжя і їх ефективність; 4) виявити домінантні комунікаційні інструменти брендингу в соцмережах. Методи дослідження: для осмислення явища брендингу використано методи аналізу та синтезу, а також описовий; з’ясування специфіки і особливостей брендингу медичних установ потребувало застосування методів моніторингу, контент-аналізу, порівняння та опитування. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці А. Головко, С. Денисова, І. Короля, Ф. Котлера, С. Кумбера, О. Харчук, в яких розкрито функціональні характеристики брендингу, а також з медичного маркетингу: Є. Баржак, Т. Куваєва, В. Матвіїв, С. Махнуша, Л. Стефанишин. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що у проєкті репрезентовані положення застосування брендингу у медичній сфері, описані сучасні тенденції його реалізації для такого типу закладів, охарактеризовано актуальний комунікаційний інструментарій їх просування, а також представлено контент-стратегію як шлях організації взаємодії з цільовою аудиторією. Сфера застосування: матеріали цього дослідження можуть бути використані у професійній діяльності SMM-спеціалістів, маркетологів, таргетологів і копірайтерів, які працюють у медичній сфері. Робота може стати у нагоді під час створення стратегії контенту, просування, аналізу ефективності та визначенні подальшого напрямку брендингу вітчизняних державних і приватних медичних закладів. Використання актуальних і сучасних інструментів брендингу зможе в довгостроковій перспективі посприяти підвищенню довіри до медичних закладів і, як наслідок, змінити на краще культуру лікування в Україні. uk
dc.description.abstract EN : Kuzmenko D.L. Branding of medical institutions in social networks. Zaporizhzhіa, 2022. 53 pp. The low level of trust of Ukrainians in medical institutions and increased competition became the reason for updating the branding of medical institutions. Patient satisfaction became the main indicator of the effectiveness of medical institutions. The balance of influence in the relationship between the medical brand and the audience has changed dramatically in the direction of the consumer. Creating long-term communication and achieving trust has become mandatory for the successful functioning of a medical institution. The goal is to represent the communication strategy of the branding of the medical institution. In the work theoretical and practical methods are used. In particular, methods of analysis and synthesis, as well as descriptive; elucidation of the specifics and features of the branding of medical institutions required the use of monitoring, content analysis, comparison and survey methods. We achieved such results: described the phenomenon of branding as a modern communication technology; characterized the specificity of branding in the medical field and modern trends; researched the branding practices of the ninth maternity hospital, determined their effectiveness through a survey. Significance of the research is clear: the materials of this study can be used in the professional activities of SMM specialists, marketers, target specialists and copywriters working in the medical field. The work can be useful during the creation of a content strategy, promotion, performance analysis and determination of the further direction of branding of domestic public and private medical institutions. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject брендинг uk
dc.subject медичний маркетинг uk
dc.subject цільова аудиторія uk
dc.subject контент-стратегія uk
dc.subject айдентика uk
dc.subject branding uk
dc.subject medical marketing uk
dc.subject target audience uk
dc.subject content strategy uk
dc.subject identity uk
dc.title Брендинг медичних установ в соціальних мережах uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу