Інституційний репозитарій ЗНУ

PR-комунікація організацій третього сектору України

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Суханов, Максим Ігорович
dc.date.accessioned 2023-01-11T10:53:24Z
dc.date.available 2023-01-11T10:53:24Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10348
dc.description Суханов М. І. PR-комунікація організацій третього сектору України : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник К. О. Доценко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 53 с. uk
dc.description.abstract UA : Магістерське дослідження «PR-комунікація організацій третього сектору України». Обсяг основної роботи – 53 сторінки. Список використаних джерел включає 61 найменувань (викладених на 6 сторінках). Об’єкт дослідження – організації третього сектору України: БФ «Повернись живим», БФ «Сергія Притули», БФ «Посмішка ЮА», БФ «Волонтерський центр “Паляниця”». Предмет дослідження – специфіка здійснення PR-комунікації організаціями, що є об’єктом дослідження Мета дослідження полягає у аналізуванні стану справ в контексті PR-комунікації, що здійснюють організації «третього сектору» України. Для досягнення поставленої мети необхідно виконати наступні завдання: 1) з’ясувати специфіку дефініцій «PR-комунікація» та «організації третього сектору», 2) проаналізувати наявну теоретичну базу щодо досліджуваного питання; 3) визначити цілі, завдання та функції PR-комунікації в сьогоденні, 4) окреслити особливості взаємодії організацій третього сектору з громадськістю на прикладі: БФ «Повернись живим», БФ «Сергія Притули», БФ «Посмішка ЮА», БФ «Волонтерський центр “Паляниця”». Мета і завдання дослідження полягає у аналізуванні стану справ в контексті PR-комунікації, що здійснюють організації «третього сектору» України. Для досягнення поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) з’ясувати специфіку дефініцій «PR-комунікація», «комунікація», «масова комунікація» та «організації «третього сектору», 2) проаналізувати наявну теоретичну базу щодо досліджуваного питання; 3) визначити цілі, завдання та функції PR-комунікації в сьогоденні, 4) окреслити особливості взаємодії організацій третього сектору з громадськістю на прикладі: БФ «Повернись живим», БФ «Сергія Притули», БФ «Посмішка ЮА», БФ «Волонтерський центр “Паляниця”». У процесі дослідження застосовувалися такі методи: аналізу й синтезу (під час вироблення наукової концепції), порівняльний, типологічний і описовий (у ході дослідження PR-матеріалів, опрацювання інших джерел інформації), узагальнення та інтерпретації (під час формулювання проміжних і загальних висновків дослідження). Методологічну та теоретичну основу дослідження складають праці провідних вітчизняних і закордонних учених, а саме: Газуда Л., Слюсаренко В., Дибб С., Симкин Л., Зозульов О., Котлер Ф., Ламбен Ж. Ж., Портер Майкл Е., Стельмах Б.,Траут Дж., Райс Е. Хулей Г., Сондерс Д. Aaker David A. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що дослідження є однією з перших спроб здійснити аналіз PR-діяльності організацій третього сектору України в період повномасштабного вторгнення. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані у професійній діяльності спеціалістів з реклами, маркетологів організацій третього сектору України. Також ця робота може стати у пригоді організаціям, бізнесам та брендам, які використовують PR-комунікації. uk
dc.description.abstract EN : Sukhanov M. PR communication of organizations of the third sector of Ukraine".Zaporizhzhіa, 2022. 53 pр. Master's research "PR communication of organizations of the third sector of Ukraine". The volume of the main work is 53 pages. The list of used sources includes 61 names (set out on 6 pages). The object of the research is organizations of the third sector of Ukraine: BF "Return alive", BF "Serhiy Prytula", BF "Posmishka YuA", BF "Volunteer center "Palyanytsia"". The subject of the research is the specifics of the implementation of PR communication by the organizations that are the object of the research The purpose of the study is to analyze the state of affairs in the context of PR communication carried out by organizations of the "third sector" of Ukraine. To achieve the goal, the following tasks must be completed:  find out the specifics of the definitions of "PR communication" and "third sector organizations",  to analyze the existing theoretical base regarding the researched question;  determine the goals, tasks and functions of PR communication today, outline the features of the interaction of third sector organizations with the public using the following examples: BF "Return Alive", BF "Serhiy Prytula", BF "Posmishka YuA", BF "Volunteer center "Palyanytsia"". The following methods were used in the research process: analysis and synthesis (during the development of a scientific concept), comparative, typological and descriptive (during the study of PR materials, processing of other sources of information), generalization and interpretation (during the formulation of intermediate and general conclusions of the study) . The methodological and theoretical basis of the research is made up of the works of leading domestic and foreign scientists, namely: Gazuda L., Slyusarenko V., Dybb S., Simkin L., Zozulyov O., Kotler F., Lamben Zh. Zh., Porter Michael E. , Stelmach B., Trout J., Rice E. Huley G., Saunders D. Aaker David A. The scientific novelty of the obtained results lies in the fact that the study is one of the first attempts to analyze the PR activities of organizations of the third sector of Ukraine during the period of a full-scale invasion. Scope: the materials of the conducted research can be used in the professional activities of advertising specialists, marketers of organizations of the third sector of Ukraine. Also, this work can be useful for organizations, businesses and brands that use PR communications. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject третій сектор uk
dc.subject pr-комунікація uk
dc.subject реклама uk
dc.subject персональний бренд uk
dc.subject подієва комунікація uk
dc.subject масова комунікація uk
dc.subject різновиди піару uk
dc.subject third sector uk
dc.subject PR communication uk
dc.subject advertising uk
dc.subject personal brand uk
dc.subject event communication uk
dc.subject mass communication uk
dc.subject varieties of PR uk
dc.title PR-комунікація організацій третього сектору України uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу