Інституційний репозитарій ЗНУ

PR-просування музичної продукції в інформаційному просторі України

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Домрачева, Римма Дмитрівна
dc.date.accessioned 2023-01-11T14:34:56Z
dc.date.available 2023-01-11T14:34:56Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10385
dc.description Домрачева Р. Д. PR-просування музичної продукції в інформаційному просторі України : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. В. Березенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 68 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна (магістерська) робота «PR-просування музичної продукції в інформаційному просторі України» – основний текст – 68 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 70 джерел. Об’єктом дослідження є сучасний етап розвитку музичної індустрії в Україні та функціонування у ній методів PR. Предметом дослідження є практика PR-просування у музичній галузі в українському інформаційному просторі у період повномасштабного вторгнення Росії в Україну. Мета роботи – дослідити особливості PR-просування у музичній галузі в українському інформаційному просторі у період повномасштабного вторгнення Росії в Україну. Поставлена мета передбачає вирішення таких завдань: 1) дослідити PR як формат комунікації в музичній галузі; 2) проаналізувати PR як елемент просування у музичній індустрії; 3) схарактеризувати функціонування вітчизняної музичної галузі у період повномасштабного вторгнення Росії в Україну; 4) провести опитування на предмет ставлення громадськості до теперішнього етапу розвитку музичної індустрії в Україні. У процесі дослідження застосовувалися такі методи: аналізу й синтезу (під час вироблення наукової концепції), порівняльний, типологічний і описовий (у ході дослідження матеріалів, опрацювання інших джерел інформації), узагальнення та інтерпретації (під час формулювання проміжних і загальних висновків дослідження). Методологічною основою нашого дослідження є праці таких вчених, як: Е. Бернейза, Л. Балабанової, В. Березенко, І. Бойчук, Р. Буковського, В. Гапоненко, Т. Дмитрової, В. Королько, О. Курбана, М. Лашкіної, В. Мазур, О. Руденко та ін.. 5 Наукова новизна одержаних результатів полягає у спробі комплексного дослідження стану використання PR-комунікації в сфері шоу- бізнеса (музична галузь) в українському інформаційному просторі у період повномасштабного вторгнення Росії в Україну. У магістерській роботі визначені основні тенденції, які характерні для теперішнього етапу становлення та розвитку галузі. Практичне значення одержаних результатів. Матеріали дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання навчальних дисциплін, пов’язаних з відповідною тематикою, при написанні курсових та дипломних робіт студентами факультету журналістики. Структура роботи. Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Обсяг основної роботи – 68 сторінок. Список використаних джерел включає 70 найменувань (викладених на 8 сторінках). uk
dc.description.abstract EN : Domracheva R. PR-promotion of Musical Products in the Ukrainian Informational Space. Zaporizhzhia, 2022. 68 pр. PR promotion is perhaps the most important element of communication in the music industry. Using PR methods, specialists construct an image for their clients, turning them into stars. Since the beginning of full-scale hostilities, many spheres of life have changed. These changes apply to all public spheres, including show business. The context has changed, and there have been changes in methods PR-communications in the specified field in the PR-promotion of musical productions in the information space of Ukraine. This determines the relevance of the chosen topic. The purpose of the work is to investigate the peculiarities of PR promotion of musical products in the information space of Ukraine during the period of military aggression. The object of the study is the current stage of development of the music industry in Ukraine and the functioning of PR methods in it. The subject of the research are examples of PR promotion in the music industry in the information space of Ukraine. The following methods were used in the research process: analysis and synthesis (during the development of a scientific concept), comparative, typological and descriptive (during the study of materials, processing of other sources of information), generalization and interpretation (during the formulation of intermediate and general conclusions of the study). The scientific novelty of the obtained results lies in the attempt of a comprehensive study of the state of PR communication use in show business under the conditions of martial law. The master's thesis identifies the main trends that are characteristic of the current stage of the formation and development of the industry. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject PR uk
dc.subject PR-просування uk
dc.subject PR-комунікація uk
dc.subject методи PR uk
dc.subject музична індустрія uk
dc.subject шоу-бізнес uk
dc.subject музична індустрія в інформаційному просторі uk
dc.subject PR promotion uk
dc.subject PR communication uk
dc.subject PR methods uk
dc.subject music industry uk
dc.subject show business uk
dc.subject music industry in the information space uk
dc.title PR-просування музичної продукції в інформаційному просторі України uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу