UA : Робота викладена на 67 сторінках друкованого тексту, 3 рисунка, 2 додатка. Перелік посилань включає 48 джерел. Об’єкт дослідження – особистість граючих в комп'ютерні ігри. Актуальність дослідження. В наш час, в століття комп'ютерних технологій, широко поширений новий вид ігор - комп'ютерні ігри. Величезна кількість людей захоплені цим видом ігрової активності і їх число, особливо серед молодих людей, з кожним роком зростає. У суспільстві актуальна дискусія про характер впливу комп'ютерних ігор на психіку та особистість людини, позитивно воно чи негативно. Даний факт не міг не привернути уваги психологів, і саме цей аспект вивчення комп'ютерних ігор найчастіше виявляється в центрі уваги. Наукова новизна полягає у підтвердженні висунутої гіпотези про те, що підлітки, які грають в компьютерні ігри мають присутні їм особистісні особливості, а самі ігри можуть бути використані для корекції і розвитку необхідних рис в процесі навчання.
EN : The work is presented on 67 pages of printed text, 3 figures, 2 appendices. The list of references includes 48 sources. The object of research is the personality of computer game players. Relevance of research. Nowadays, in the age of computer technologies, a new kind of games - computer games - is widespread. A huge number of people are fascinated by this type of game activity and their number, especially among young people, is growing every year. In society, there is an actual discussion about the nature of the influence of computer games on the psyche and personality of a person, whether it is positive or negative. This fact could not fail to attract the attention of psychologists, and it is this aspect of the study of computer games that is most often in the center of attention. The scientific novelty consists in confirming the proposed hypothesis that teenagers who play computer games have personal characteristics present in them, and the games themselves can be used to correct and develop the necessary traits in the learning process.