UA : Робота викладена на 74 сторінках друкованого тексту, 3таблиці, 7 малюнків, 2 додатка. Перелік посилань включає 83 джерела. Об’єкт дослідження – емоційний інтелект. Термін «емоційний інтелект» вперше ввели Джон Майєр і Пітер Селовей. Під ним автори розуміли здатність сприймати і виражати емоції, розуміти і пояснювати їх, вбирати емоції і думки, регулювати власні емоції та емоції інших людей. Емоційний інтелект (або, як прийнято використовувати в сучасній літературі, емоційний коефіцієнт) - це здатність розпізнавати емоції та почуття. Причому як своїх, так і чужих. Це дозволяє контролювати свою поведінку, розуміти, чому інші поводяться так чи інакше, і, якщо необхідно, підбадьорювати, заспокоювати та співчувати. Насправді це найважливіша навичка спілкування в будь-якому віці. І воно формується природним шляхом з дитинства. Наукова новизна дослідження полягає у тому, що нами було проведено комплекс методів з діагностики показників вираженості емоційного інтелекту та рівня розвитку інтегративного показника емоційного інтелекту у молодших школярів.
EN : The work is presented on 74 pages of printed text, 3 tables, 7 figures, 2 appendices. The list of references includes 83 sources. The object of research is emotional intelligence. The term "emotional intelligence" was first coined by John Mayer and Peter Seloway. By it, the authors understood the ability to perceive and express emotions, understand and explain them, absorb emotions and thoughts, regulate one's own emotions and emotions of other people. Emotional intelligence (or, as it is used in modern literature, emotional quotient) is the ability to recognize emotions and feelings. And both their own and others'. It allows you to control your own behavior, understand why others behave in a certain way and, if necessary, to encourage, reassure and sympathize. In fact, this is the most important communication skill at any age. And it is formed naturally from childhood. The scientific novelty of the research lies in the fact that we conducted a set of methods for diagnosing indicators of the expression of emotional intelligence and the level of development of the integrative indicator of emotional intelligence in younger schoolchildren.