Інституційний репозитарій ЗНУ

Суб’єктивно-вчинкові критерії оцінки особистісної зрілості молоді

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Макаренко, Віра Дмитрівна
dc.date.accessioned 2023-01-14T11:34:13Z
dc.date.available 2023-01-14T11:34:13Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10564
dc.description Макаренко В. Д. Суб’єктивно-вчинкові критерії оцінки особистісної зрілості молоді : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Т. В. Скрипаченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 57 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 57 сторінках друкованого тексту, 1 малюнок. Перелік посилань включає 63 джерела. Об’єкт дослідження – особистіна зрілість молоді. У сучасній Україні дедалі частіше постають питання підготовки конкурентоспроможного фахівця. Дослідження й практика свідчать про те, що конкурентоспроможність особистості визначається не лише її професійними якостями, але й особистісною зрілістю. Відповідно на сучасному етапі розвитку системи вищої освіти актуальною є проблема поєднання навчання та професійного супроводу із розвитком особистісної зрілості майбутніх фахівців. Такий підхід забезпечуватиме підготовку гармонійно розвинених спеціалістів, здатних до постійного пошуку нових знань, професійної мобільності та швидкої адаптації до змін в умовах сучасного життя. Наукова новизна роботи полягає в тому, що зроблено теоретичний аналіз проблеми впливу субʼєктивно-вчинкових критеріїв на особісну зрілість майбутніх психологів; представлено розширене визначення поняття „особистісна зрілість”. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 57 pages of printed text, 1 picture. The list of references includes 63 sources. The object of research is the personal maturity of young people. In modern Ukraine, the issue of training a competitive specialist is becoming more and more common. Research and practice show that a person's competitiveness is determined not only by his professional qualities, but also by personal maturity. Accordingly, at the current stage of development of the higher education system, the problem of combining training and professional support with the development of personal maturity of future specialists is relevant. This approach will ensure the training of harmoniously developed specialists capable of constant search for new knowledge, professional mobility and quick adaptation to changes in the conditions of modern life. The scientific novelty of the work lies in the fact that a theoretical analysis of the problem of the influence of subjective-behavioral criteria on the personal maturity of future psychologists has been made; an expanded definition of the concept of "personal maturity" is presented. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject особистісна зрілість uk
dc.subject субʼєктивно-вчинкові критерії uk
dc.subject риси особистісної зрілості uk
dc.subject процес становлення особистісної зрілості uk
dc.subject personal maturity uk
dc.subject subjective-actual criteria uk
dc.subject characteristics of personal maturity uk
dc.subject the process of forming personal maturity uk
dc.title Суб’єктивно-вчинкові критерії оцінки особистісної зрілості молоді uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу