UA : Робота викладена на 53 сторінках друкованого тексту, 3 додатка. Перелік посилань включає 29 джерел. Об’єкт дослідження – психологічна реабілітація дітей. Арт-терапія – це один з найбільш ефективних способів роботи з людьми будь-якого віку та з різного роду порушеннями, при цьому для особистості – це спосіб саморозкриття, самовираження, розвитку та шлях до відчуття гармонії. Як самостійна галузь теоретичних знань та практичної діяльності, арт-терапія стала формуватися з поєднання науки та мистецтва на початку XX сторічча. В наш час арт-терапія («art- therapy» в перекладі – лікування образотворчим мистецтвом) – це дуже пластичний, гнучкий напрямок психотерапії, який активно розвивається та розширює сферу свого застосування. Методи та техніки арт-терапії активно використовуються в медицині, педагогіці, соціальній роботі. Наукова новизна полягає у розробці арт-терапевтичної програми для дітей в умовах лікувального закладу.
EN : The work is presented on 53 pages of printed text, 3 appendices. The list of references includes 29 sources. The object of research is psychological rehabilitation of children. Art therapy is one of the most effective ways of working with people of any age and with various types of disorders, while for the individual it is a way of self-disclosure, self-expression, development and a way to feel harmony. As an independent branch of theoretical knowledge and practical activity, art therapy began to form from the combination of science and art at the beginning of the 20th century. Nowadays, art therapy ("art-therapy" in translation - treatment with fine art) is a very plastic, flexible direction of psychotherapy, which is actively developing and expanding its scope of application. Art therapy methods and techniques are actively used in medicine, pedagogy, and social work. The scientific novelty consists in the development of an art therapy program for children in the conditions of a medical institution.