UA : Робота викладена на 61 сторінках друкованого тексту, містить 16 рисунків, 3 таблиці, 22 джерела, 7 додатків. Об’єкт дослідження – інтерактивні завдання в процесі навчання. Мета роботи – розробка веб-інтерфейсу інтерактивних модулів, які можна використовувати під час освітнього процесу. Методи дослідження – аналіз, синтез, порівняння, експеримент. Результати дослідження – розроблена система інтерактивних модулів, представлена у вигляді вебсайту. У дипломному проекті розглянуто теоретичні аспекти використання вебінтерфейсів навчальних модулів, проаналізовано сучасні веб-сайти, призначені для створення інтерактивних завдань. Реалізований програмний продукт, у вигляді вебсайту, може бути застосований на практичних заняттях під час освітнього процесу.
EN : The work is presented on 61 pages of printed text, 16 figures, 3 tables, 22 references, 7 annexes. Object of the study – interactive tasks in the learning process. Aim of the study – development of web-interface of interactive modules for use in the educational process. Methods of research – analysis, synthesis, modeling, experiment. Results of research – developed a system of interactive modules, presented in the form of a website. The diploma project considers the theoretical aspects of using web-interfaces of training modules, analyzes modern websites designed to create interactive tasks. The implemented software product, in the form of a website, can be used in practical classes during the educational process.