UA : Робота викладена на 51 сторінках друкованого тексту.Перелік посилань включає 43 джерел.Мета:теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічну програму формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти. Об’єкт дослідження: процес активізації пізнавальної діяльності дошкільників засобами ТРВЗ. Предмет: зміст, сутність ТРВЗ у формуванні пізнавальної активності старших дошкільників. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан актуальності проблеми впровадження технології ТРВЗ як засобу активізації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку; проаналізовано стан сформованості пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку; визначено рівні, показники сформованості пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку; обгрунтовано методичні рекомендації активізації пізнавальної діяльності старших дошкільників засобом ТРВЗ, програми формування пізнавальної активності дітей старшого віку засобом ТРВЗ.
EN : The work is presented on 51 pages of printed text. The list of references includes 43 sources. Purpose: to theoretically substantiate and experimentally verify the pedagogical program of forming sensory standards in young children in the conditions of a preschool education institution. The object of the study: the process of activating the cognitive activity of preschoolers by means of TRVZ. Subject: content, essence of TRVZ in the formation of cognitive activity of older preschoolers. In the qualification work, the state of relevance of the problem of implementing the TRVZ technology as a means of activating the cognitive activity of older preschool children is analyzed; the state of formation of cognitive activity in children of older preschool age was analyzed; levels, indicators of the formation of cognitive activity in children of older preschool age are determined; methodical recommendations for intensification of cognitive activity of older preschoolers by means of TRVZ, programs of formation of cognitive activity of older children by means of TRVZ are substantiated.