Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ковальова, Єлизавета Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2023-01-19T18:06:35Z | |
dc.date.available | 2023-01-19T18:06:35Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10827 | |
dc.description | Ковальова Є. Д. Технологія ТРВЗ як засіб активізації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 51 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 51 сторінках друкованого тексту.Перелік посилань включає 43 джерел.Мета:теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічну програму формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти. Об’єкт дослідження: процес активізації пізнавальної діяльності дошкільників засобами ТРВЗ. Предмет: зміст, сутність ТРВЗ у формуванні пізнавальної активності старших дошкільників. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан актуальності проблеми впровадження технології ТРВЗ як засобу активізації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку; проаналізовано стан сформованості пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку; визначено рівні, показники сформованості пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку; обгрунтовано методичні рекомендації активізації пізнавальної діяльності старших дошкільників засобом ТРВЗ, програми формування пізнавальної активності дітей старшого віку засобом ТРВЗ. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 51 pages of printed text. The list of references includes 43 sources. Purpose: to theoretically substantiate and experimentally verify the pedagogical program of forming sensory standards in young children in the conditions of a preschool education institution. The object of the study: the process of activating the cognitive activity of preschoolers by means of TRVZ. Subject: content, essence of TRVZ in the formation of cognitive activity of older preschoolers. In the qualification work, the state of relevance of the problem of implementing the TRVZ technology as a means of activating the cognitive activity of older preschool children is analyzed; the state of formation of cognitive activity in children of older preschool age was analyzed; levels, indicators of the formation of cognitive activity in children of older preschool age are determined; methodical recommendations for intensification of cognitive activity of older preschoolers by means of TRVZ, programs of formation of cognitive activity of older children by means of TRVZ are substantiated. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | пізнавальна діяльність | uk |
dc.subject | теорія розвʼязання винахідницьких завдань | uk |
dc.subject | заклад дошкільної освіти | uk |
dc.subject | cognitive activity | uk |
dc.subject | theory ofsolving inventive tasks | uk |
dc.subject | preschool education institution | uk |
dc.title | Технологія ТРВЗ як засіб активізації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |