dc.contributor.author |
Ковальова, Єлизавета Дмитрівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-19T18:06:35Z |
|
dc.date.available |
2023-01-19T18:06:35Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10827 |
|
dc.description |
Ковальова Є. Д. Технологія ТРВЗ як засіб активізації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 51 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 51 сторінках друкованого тексту.Перелік посилань включає 43 джерел.Мета:теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічну програму формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти. Об’єкт дослідження: процес активізації пізнавальної діяльності дошкільників засобами ТРВЗ. Предмет: зміст, сутність ТРВЗ у формуванні пізнавальної активності старших дошкільників. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан актуальності проблеми впровадження технології ТРВЗ як засобу активізації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку; проаналізовано стан сформованості пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку; визначено рівні, показники сформованості пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку; обгрунтовано методичні рекомендації активізації пізнавальної діяльності старших дошкільників засобом ТРВЗ, програми формування пізнавальної активності дітей старшого віку засобом ТРВЗ. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 51 pages of printed text. The list of references includes 43 sources. Purpose: to theoretically substantiate and experimentally verify the pedagogical program of forming sensory standards in young children in the conditions of a preschool education institution. The object of the study: the process of activating the cognitive activity of preschoolers by means of TRVZ. Subject: content, essence of TRVZ in the formation of cognitive activity of older preschoolers. In the qualification work, the state of relevance of the problem of implementing the TRVZ technology as a means of activating the cognitive activity of older preschool children is analyzed; the state of formation of cognitive activity in children of older preschool age was analyzed; levels, indicators of the formation of cognitive activity in children of older preschool age are determined; methodical recommendations for intensification of cognitive activity of older preschoolers by means of TRVZ, programs of formation of cognitive activity of older children by means of TRVZ are substantiated. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
пізнавальна діяльність |
uk |
dc.subject |
теорія розвʼязання винахідницьких завдань |
uk |
dc.subject |
заклад дошкільної освіти |
uk |
dc.subject |
cognitive activity |
uk |
dc.subject |
theory ofsolving inventive tasks |
uk |
dc.subject |
preschool education institution |
uk |
dc.title |
Технологія ТРВЗ як засіб активізації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |