Інституційний репозитарій ЗНУ

Технологія ТРВЗ як засіб активізації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ковальова, Єлизавета Дмитрівна
dc.date.accessioned 2023-01-19T18:06:35Z
dc.date.available 2023-01-19T18:06:35Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10827
dc.description Ковальова Є. Д. Технологія ТРВЗ як засіб активізації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 51 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 51 сторінках друкованого тексту.Перелік посилань включає 43 джерел.Мета:теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічну програму формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти. Об’єкт дослідження: процес активізації пізнавальної діяльності дошкільників засобами ТРВЗ. Предмет: зміст, сутність ТРВЗ у формуванні пізнавальної активності старших дошкільників. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан актуальності проблеми впровадження технології ТРВЗ як засобу активізації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку; проаналізовано стан сформованості пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку; визначено рівні, показники сформованості пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку; обгрунтовано методичні рекомендації активізації пізнавальної діяльності старших дошкільників засобом ТРВЗ, програми формування пізнавальної активності дітей старшого віку засобом ТРВЗ. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 51 pages of printed text. The list of references includes 43 sources. Purpose: to theoretically substantiate and experimentally verify the pedagogical program of forming sensory standards in young children in the conditions of a preschool education institution. The object of the study: the process of activating the cognitive activity of preschoolers by means of TRVZ. Subject: content, essence of TRVZ in the formation of cognitive activity of older preschoolers. In the qualification work, the state of relevance of the problem of implementing the TRVZ technology as a means of activating the cognitive activity of older preschool children is analyzed; the state of formation of cognitive activity in children of older preschool age was analyzed; levels, indicators of the formation of cognitive activity in children of older preschool age are determined; methodical recommendations for intensification of cognitive activity of older preschoolers by means of TRVZ, programs of formation of cognitive activity of older children by means of TRVZ are substantiated. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject пізнавальна діяльність uk
dc.subject теорія розвʼязання винахідницьких завдань uk
dc.subject заклад дошкільної освіти uk
dc.subject cognitive activity uk
dc.subject theory ofsolving inventive tasks uk
dc.subject preschool education institution uk
dc.title Технологія ТРВЗ як засіб активізації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу