UA : Мета дослідження: визначити шляхи удосконалення управління освітою
в об'єднаній територіальній громаді.
Об’єктом дослідження: освіта в об'єднаній територіальній громаді.
Предметом дослідження є управління освітою в об'єднаній
територіальній громаді.
Методи наукового дослідження: дедукції, індукції, аналізу, синтезу,
опитування, аналізу статистичних даних.
Гіпотеза: створення місцевої стратегії розвитку управління освітою
забезпечить удосконалення освітньої системи в об’єднаних територіальних
громадах.
Висновки:
1. Процeси дeцeнтрaлiзaцiї, що вiдбувaються в Укрaїнi, вимaгaють нових
пiдходiв до дiяльностi в сфeрi освіти.
2. Сучасна політика у сфері освіти полягає у забезпеченні рівності,
саме тому одним із пріоритетів діяльності Уряду є розвиток людського
капіталу, в рамках якого розпочато здійснення реформи середньої освіти «Нова
українська школа».
3. Мiсцeвa стрaтeгiя розвитку освiти дозволить рухaтися впeрeд з
чiтким розумiнням ролi громади у створeннi крaщих шкiл. Для успiшного i
рeзультaтивного впровaджeння мiсцeвої стрaтeгiї розвитку освiти потрiбнi
iнструмeнти оцiнювaння всього процeсу рeaлiзaцiї. Цi iнструмeнти мaють
нaдaвaти розумiння будь-яких пeрeшкод у рeaлiзaцiї стрaтeгiї тa пiдтримувaти
зусилля щодо їх подолaння.
EN : Research purpose is to determine the ways of improving the management of
education in the united territorial community.
Research object is the education in the united territorial community.
Research subject is the management of education in the united territorial
community.
Research methods are induction, deduction, analysis, synthesis, survey
Research hypothesis is the creation of a local strategy for the development of
education management will ensure the improvement of the educational system in the
united territorial communities.
Conclusions:
1. The decentralization processes taking place in Ukraine require new
approaches to activity in the field of education.
2. Modern policy in the field of education is to ensure equality, which is why
one of the priorities of the Government is the development of human capital, within
which the implementation of secondary education reform “The New Ukrainian
School” has begun.
3. The local strategy for education development will allow the movement
forward with a clear understanding of the community’s role in creating better schools.
Successful and effective implementation of the local education development strategy
requires tools for evaluating the entire implementation process. These tools should
provide an understanding of any obstacles to the strategy implementation and support
efforts to overcome them.