Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами артпедагогіки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Герасюта, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-02-07T07:01:10Z
dc.date.available 2023-02-07T07:01:10Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11362
dc.description Герасюта Т. М. Формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами артпедагогіки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник О. О. Андрющенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 61 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 61 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 50 джерел. Мета дослідження: розроблення і теоретичне обґрунтування структурно функціональної моделі формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами артпедагогіки. Об’єкт дослідження: процес формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами артпедагогіки. Предмет дослідження: структурно-функціональна модель формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами артпедагогіки. У кваліфікаційній роботі проаналізувано сутність ключових понять дослідження; з’ясовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці сучасної початкової школи; розроблено та теоретично обґрунтувати структурно-функціональну модель формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами артпедагогіки; систематизувати методи і прийоми артпедагогіки з використанням образотворчого, музичного, театралізованого видів мистецтв у формуванні ціннісних орієнтацій молодших школярів. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 61 pages of printed text. The list of references includes 50 sources. The purpose of the study: the development and theoretical justification of a structurally functional model of the formation of value orientations of younger schoolchildren by means of art pedagogy. Object of research: the process of formation of value orientations of younger schoolchildren by means of art pedagogy. The subject of the study: the structural-functional model of the formation of value orientations of younger schoolchildren by means of art pedagogy. The qualification work analyzed the essence of the key concepts of the research; the state of the investigated problem in the pedagogical theory and practice of the modern primary school is clarified; developed and theoretically substantiated the structural-functional model of the formation of value orientations of younger schoolchildren by means of art pedagogy; to systematize the methods and techniques of art pedagogy with the use of visual, musical, theatrical types of arts in the formation of value orientations of younger schoolchildren. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject ціннісні орієнтації uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject артпедагогіка uk
dc.subject структурно-функціональна модель uk
dc.subject value orientations uk
dc.subject art pedagogy uk
dc.subject structural-functional model uk
dc.subject younger schoolchildren uk
dc.title Формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами артпедагогіки uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу