Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Герасюта, Тетяна Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2023-02-07T07:01:10Z | |
dc.date.available | 2023-02-07T07:01:10Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11362 | |
dc.description | Герасюта Т. М. Формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами артпедагогіки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник О. О. Андрющенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 61 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 61 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 50 джерел. Мета дослідження: розроблення і теоретичне обґрунтування структурно функціональної моделі формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами артпедагогіки. Об’єкт дослідження: процес формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами артпедагогіки. Предмет дослідження: структурно-функціональна модель формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами артпедагогіки. У кваліфікаційній роботі проаналізувано сутність ключових понять дослідження; з’ясовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці сучасної початкової школи; розроблено та теоретично обґрунтувати структурно-функціональну модель формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами артпедагогіки; систематизувати методи і прийоми артпедагогіки з використанням образотворчого, музичного, театралізованого видів мистецтв у формуванні ціннісних орієнтацій молодших школярів. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 61 pages of printed text. The list of references includes 50 sources. The purpose of the study: the development and theoretical justification of a structurally functional model of the formation of value orientations of younger schoolchildren by means of art pedagogy. Object of research: the process of formation of value orientations of younger schoolchildren by means of art pedagogy. The subject of the study: the structural-functional model of the formation of value orientations of younger schoolchildren by means of art pedagogy. The qualification work analyzed the essence of the key concepts of the research; the state of the investigated problem in the pedagogical theory and practice of the modern primary school is clarified; developed and theoretically substantiated the structural-functional model of the formation of value orientations of younger schoolchildren by means of art pedagogy; to systematize the methods and techniques of art pedagogy with the use of visual, musical, theatrical types of arts in the formation of value orientations of younger schoolchildren. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | ціннісні орієнтації | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.subject | артпедагогіка | uk |
dc.subject | структурно-функціональна модель | uk |
dc.subject | value orientations | uk |
dc.subject | art pedagogy | uk |
dc.subject | structural-functional model | uk |
dc.subject | younger schoolchildren | uk |
dc.title | Формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами артпедагогіки | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |