UA : Робота викладена на 61 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 50 джерел. Мета дослідження: розроблення і теоретичне обґрунтування структурно функціональної моделі формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами артпедагогіки. Об’єкт дослідження: процес формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами артпедагогіки. Предмет дослідження: структурно-функціональна модель формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами артпедагогіки. У кваліфікаційній роботі проаналізувано сутність ключових понять дослідження; з’ясовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці сучасної початкової школи; розроблено та теоретично обґрунтувати структурно-функціональну модель формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами артпедагогіки; систематизувати методи і прийоми артпедагогіки з використанням образотворчого, музичного, театралізованого видів мистецтв у формуванні ціннісних орієнтацій молодших школярів.
EN : The work is presented on 61 pages of printed text. The list of references includes 50 sources. The purpose of the study: the development and theoretical justification of a structurally functional model of the formation of value orientations of younger schoolchildren by means of art pedagogy. Object of research: the process of formation of value orientations of younger schoolchildren by means of art pedagogy. The subject of the study: the structural-functional model of the formation of value orientations of younger schoolchildren by means of art pedagogy. The qualification work analyzed the essence of the key concepts of the research; the state of the investigated problem in the pedagogical theory and practice of the modern primary school is clarified; developed and theoretically substantiated the structural-functional model of the formation of value orientations of younger schoolchildren by means of art pedagogy; to systematize the methods and techniques of art pedagogy with the use of visual, musical, theatrical types of arts in the formation of value orientations of younger schoolchildren.