Інституційний репозитарій ЗНУ

Розвиток саморегуляції у дітей дошкільного віку з синдромом дефіциту уваги та гіперакивності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пурик, Лідія Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-02-12T08:07:00Z
dc.date.available 2023-02-12T08:07:00Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11553
dc.description Пурик Л. М. Розвиток саморегуляції у дітей дошкільного віку з синдромом дефіциту уваги та гіперакивності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник О. Г. Малина. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 53 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 53 сторінки друкованого тексту, 2 додатка. Перелік посилань включає 34 джерела. Об’єкт дослідження – особливості саморегуляції у дітей дошкільного віку з синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю. Дошкільний вік 3-6 років є сенситивним періодом для розвитку саморегуляції, і в цей період діти найбільш чутливі до розвивальних дій. Саме в цьому віці дитина приходить до дошкільних навчальних закладів, які є першим структурованим середовищем, що вимагають від дитини проявів саморегуляції. Також у цьому віці відбувається формування префронтальної кори головного мозку, що також пов’язано з розвитком регуляторних функцій. Тому є дуже важливим вчасно діагностувати та почати корекційну роботу з дітьми, які мають СДУГ. Наукова новизна полягає у вивченні необхідності застосування корекційних занять з розвитку саморегуляції у дітей дошкільного віку з СДУГ. uk
dc.description.abstract EN : The work is laid out on 53 pages of printed text, 2 appendices. The list of references includes 34 sources. The object of the study is the peculiarities of self-regulation in preschool children with attention deficit hyperactivity disorder. The preschool age of 3-6 years is a sensitive period for the development of self-regulation, and in this period children are most sensitive to developmental actions. It is at this age that the child comes to preschool educational institutions, which are the first structured environment that requires the child to demonstrate self-regulation. Also at this age, the prefrontal cortex of the brain is formed, which is also associated with the development of regulatory functions. Therefore, it is very important to timely diagnose and start corrective work with children who have ADHD. The scientific novelty consists in the study of the need to use corrective classes for the development of self-regulation in preschool children with ADHD. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject дитяча поведінка uk
dc.subject дошкільний вік uk
dc.subject психокорекція uk
dc.subject саморегуляція uk
dc.subject сдуг uk
dc.subject adhd uk
dc.subject child behavior uk
dc.subject preschool age uk
dc.subject psychocorrection uk
dc.subject self-regulation uk
dc.title Розвиток саморегуляції у дітей дошкільного віку з синдромом дефіциту уваги та гіперакивності uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу