Інституційний репозитарій ЗНУ

Інструментарій вербально-візуальної парадигми як контент- стратегія медіанаративу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Філатова, Альона Євгенівна
dc.date.accessioned 2023-02-15T08:29:29Z
dc.date.available 2023-02-15T08:29:29Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11570
dc.description Філатова А. Є. Інструментарій вербально-візуальної парадигми як контент- стратегія медіанаративу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Г. В. Микитів. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 55 с. uk
dc.description.abstract UA : Магістерська робота «Інструментарій вербально-візуальної парадигми як контент-стратегія медіанаративу» загальний обсяг – 55 сторінок. Для виконання магістерської роботи опрацьовано 50 джерел. Об’єкт дослідження – українські медіа, до яких належить мультимедійна платформа іномовлення України – «Укрінформ», та інформагентство «АрміяInform». Предмет дослідження – інструментарій вербально-візуальної парадигми контент-стратегії сучасного медіанаративу. Метою дослідження є охарактеризувати засоби формування вербально- візуальної парадигми контент-стратегії українських ЗМІ за 2022р. Для досягнення мети дослідження необхідно виконати такі завдання: 1) охарактеризувати дефініції «медіанаратив», «медіатекст», «медіадискурс»; 2) диференціювати поняття «контент-стратегія» та «комунікативна стратегія»; 3) описати теоретико-методологічне підґрунтя формування медіанаративу; 4) з’ясувати підходи та засоби формування вербально-візуальної парадигми в контенті українських медіа; 5) здійснити порівняльний аналіз інструментарію в контенті українських медіа, до яких належить мультимедійна платформа іномовлення України – «Укрінформ», та інформагентство «АрміяInform»; 6) виявити найбільш ефективні засоби формування контент-стратегії сучасного медіанаративу. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці з основ комунікації – А. Бабак, Ф. Бацевич, А. Бєлова, І. Вишневська, Л. Городенко, С. Дацюк, Б. Потятиник, Н. Рунчева, В. Рябічев, М. Рябчун, Н. Стратонова, Т. Фісенко, В. Шевченко, І. Юшковець, О. Яшенкова та ін. У процесі дослідження застосовувалася такі методи: аналізу та синтезу, пошуковий і порівняльний. Також використані методи узагальнення та типологізації як в теоретичній, так і в практичній частинах роботи, а також були використані елементи контент-аналізу українських ЗМІ на прикладі мультимедійної платформи іномовлення України – «Укрінформ», та інформагентства «АрміяInform. Наукова новизна роботи полягає в тому, що: вперше: – здійснено аналіз контент-стратегії українських ЗМІ, до яких належать мультимедійна платформа іномовлення України – «Укрінформ», та інформагентство «АрміяInform»; – виокремлено основні принципи роботи ЗМІ в соціальних мережах; удосконалено: – наукові підходи до визначення понять: медіанаратив, медіадискурс, медіатекст, контент-стратегія, комунікативна стратегія; – систематизацію засобів формування контент-стратегії; набуло подальшого розвитку: – визначення особливостей контенту для українських медіа, а саме: мультимедійної платформи іномовлення України «Укрінформ» та інформагентства «АрміяInform». – дослідження комунікативної стратегії як предмету наукового вивчення. Сфера застосування: матеріали дослідження можуть бути використані при подальшому вивченні вербально-візуальної парадигми як контент-стратегії медіанаративу в журналістиці, а також при проведені практичних занять, лекцій, спецкурсів і спецсемінарів, розробки дисциплін пов’язаних з особливістю розробки контент-стратегій для медіа та бізнесу. uk
dc.description.abstract EN : Filatova A.E. «Toolkit of the verbal-visual paradigm as a content strategy of media narrative», 2022. The relevance of the research lies in the fact that today there are not enough fundamental scientific studies in which the toolkit of forming a verbal-visual paradigm as a content strategy in media narrative is studied. The toolkit of the verbal-visual paradigm as a content strategy of media narrative is a broad and understudied topic. To expand knowledge about the development and influence of the verbal-visual paradigm when creating a content strategy for a media narrative, there is a need to generalize theoretical knowledge about the media narrative itself and content strategy, as well as to collect and process knowledge about the tools of the verbal-visual paradigm as part of a content strategy for the media. Today, the issue of the influence of the verbal-visual paradigm within the content strategy of the media narrative is quite relevant. The purpose of the research is to characterize the means of forming a verbal- visual paradigm of the content strategy of Ukrainian mass media for 2022. We achieved results: we found out the approaches and means of forming a verbal-visual paradigm in the content of Ukrainian media and carried out a comparative analysis of the toolkit in the content of Ukrainian media, which includes the multimedia platform of foreign language of Ukraine – «Ukrinform» and the information agency «ArmyInform», using the analysis found the most effective means of forming the content strategy of the modern media narrative. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject контент-стратегія uk
dc.subject медіа uk
dc.subject медіанаратив uk
dc.subject медіадискурс uk
dc.subject ЗМІ uk
dc.subject медіатекст uk
dc.subject символ uk
dc.subject content strategy uk
dc.subject media uk
dc.subject media narrative uk
dc.subject media discourse uk
dc.subject mass media uk
dc.subject media text uk
dc.subject symbol uk
dc.title Інструментарій вербально-візуальної парадигми як контент- стратегія медіанаративу uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу