Інституційний репозитарій ЗНУ

Перегляд Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності по темі "advertising discourse"

Перегляд Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності по темі "advertising discourse"

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Димова, Яна Валеріївна (2023)
    UA : Актуальність теми дослідження. Сучасна відеореклама є провідним інструментом для позиціонування та просування брендів на ринку. Вона сприяє отриманню інформації про товар чи послугу, організовує комунікацію між клієнтом ...
  • Коломоєць, Микита Анатолійович (2023)
    UA : Актуальність проблеми. Рекламний дискурс є невід’ємною складовою сучасного суспільства, яке стикається зі складними викликами, такими як пандемія, військовий час та економічна криза, викликана цими чинниками. У цих ...