UA : Мета полягає у створенні зручного та швидкого застосунку, який дозволить розробникам швидко створювати відео-ігри, без необхідності написання всього коду з нуля, на операційній системі Windows.
У процесі розробки була розглянута проблема побудови ігрових додатків, використовуючи зручний інструментарій. У результаті був розроблений застосунок TWE, створений на основі графічного API OpenGL. Даний застосунок містить в собі 2 головних шари (рушій та редактор) та 1 зв’язуючий шар(контроллер). Рушій відповідає за усю логіку малювання, взаємодії сутностей, відігрівання звуків, взаємодії скриптів. Редактор надає зручний інструментарій, у вигляді графічного інтерфейсу, який допомагає швидко та без труднощів створювати ігрові додатки. Окрім цього, був розроблений веб сайт, на основі платформи Node JS, для просування даного продукту у сфері розробці ігор. Використовуючи сайт можна встановити додаток TWE або переглянути новини про нього.
EN : The goal is to create a convenient and fast application that will allow developers to quickly create video games, without the need to write all the code from scratch, on the Windows operating system.
During the development process, was considered the problem of building gaming applications using convenient tools. As a result, was developed the TWE application based on the OpenGL graphics API. This application contains 2 main layers (engine and editor) and 1 binding layer (controller). The engine is responsible for all the logic of drawing, interaction of entities, sound warming, and script interaction. The editor provides a convenient toolkit in the form of a graphical interface that helps to create game applications quickly and easily. In addition, a website based on the Node JS platform was developed to promote this product in the field of game development. Using the website, you can install the TWE application or view news about it.