UA : Мета роботи – створення контенту в соціальних мережах для підтримки
популяризації музичного проєкту із використанням різних прийомів і засобів
просування.
Для досягнення мети дослідження ми виконали такі завдання:
1) визначили та схарактеризували головні особливості поняття SMM, його
теоретичну та практичну сторони;
2) зробили опис прийомів і засобів використання SMM у соціальних
мережах;
3) створили ряд різноформатних публікацій у соціальних мережах
(переважно в Instagram) з використанням інструментів для підвищення
результативності.
Об’єкт дослідження – контент сторінок у соцмережах Instagram, Facebook,
TikTok та платформі YouTube за період від 15 жовтня 2022 року до 25 травня
2023 року та числовий аналіз реакції аудиторії.
Предмет дослідження – сучасні засоби SMM, за допомогою яких
найбільш результативно просувається контент у соціальних мережах Instagram,
Facebook, TikTok та платформі YouTube.
Формально-змістові характеристики проєкту. Творчий проєкт
складається з різноформатного мультимедійного контенту, який в рамках роботи
публікувався впродовж визначеного терміну з використанням різноманітних
інструментів і засобів для створення та просування (шляхом таргет-реклами,
реклами у блогерів тощо) у вказаних вище соціальних мережах: зокрема, для
монтажу та обробки відео використовувалися засоби соцмереж, а також –
4
програми Adobe Premier та InShot – окремо або комбіновано, для роботи над фото
– Picsart. Загальна кількість всіх матеріалів, створених та поширених за час
роботи над проєктом – 380 одиниць.
EN : The topic of the bachelor's qualification work: Presentation of musical projects
by means of social networks.
The volume of the main text: 31 pages.
The number of sources used is 25.
The purpose of the work is to create content in social networks to support the
popularization of the music project using various techniques and means of promotion.
To achieve the goal of the research, we performed the following tasks:
1) defined and characterized the main features of the concept of SMM, its
theoretical and practical aspects;
2) made a description of techniques and means of using SMM in social networks;
3) created a number of different-format publications in social networks (mainly
on Instagram) using tools to increase performance.
The object of the research is the content of pages on social networks Instagram,
Facebook, TikTok and the YouTube platform for the period from October 15, 2022 to
May 25, 2023 and a numerical analysis of audience reaction.
The subject of the research is modern SMM tools, which are used to promote
content in social networks Instagram, Facebook, TikTok and the YouTube platform
most effectively.
Formal and substantive characteristics of the project. The creative project
consists of multi-format multimedia content, which as part of the work was published
within a certain period of time using various tools and means for creation and
promotion (through targeted advertising, advertising with bloggers, etc.) in the abovementioned social networks: in particular, for video editing and processing social media
tools were used, as well as Adobe Premier and InShot programs - individually or in
combination, and Picsart was used to work on photos. The total number of all materials
created and distributed during the work on the project is 380 units.