Інституційний репозитарій ЗНУ

Образ телеведучих на ТБ ранкових програмах на прикладі ”Сніданок з 1+1”

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Осташко, Анастасія Андріївна
dc.date.accessioned 2023-07-13T05:43:49Z
dc.date.available 2023-07-13T05:43:49Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12727
dc.description Осташко А. А. Образ телеведучих на ТБ ранкових програмах на прикладі ”Сніданок з 1+1” : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Ю. В. Костюк. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 36 с. uk
dc.description.abstract UA : Мета роботи – аналіз образу телеведучих на ранкових програмах, зосереджуючись на прикладі «Сніданок з 1+1», з метою розкриття їх впливу на сприйняття програми та формування медійного бренду. Для досягнення мети дослідження ми виконали такі завдання: 1. розглянути теоретичні засади та підходи до аналізу образу телеведучих у ранкових програмах; 2. охарактеризувати вплив та роль телеведучого на визначення ранкової програми; 3. проаналізувати елементи образу телеведучих у ранковій програмі «Сніданок з 1+1». Об’єкт дослідження – образ телеведучих на ранкових програмах. Предмет дослідження – є телеведучі ранкової програми «Сніданок з 1+1». Формально-змістові характеристики проєкту. Творчий проєкт є відеоролик ранкової програми «Прокидайся Україно», який створили на основі аналізу образів телеведучих у ранковій програмі «Сніданок з 1+1» щоб виявити, які фактори впливають на їхню популярність та успішність, а також які стратегії використовуються для залучення та утримання аудиторії. Відео поділено на декілька блоків, а саме складається з матеріалів соціальної спрямованості хронометражем до 15 хвилин. У сюжеті використовуються засоби художнього монтажу, інструментарій жанрового монтажу (кліповий монтаж, візуальні та звукові ефекти, використання деталізації та нестандартного поєднання крупності кадрів) а також задіяні футажі інших авторів. uk
dc.description.abstract EN : The purpose of the work is to analyze the image of TV presenters on morning programs, focusing on the example of "Breakfast with 1+1", in order to reveal their influence on the perception of the program and the formation of the media brand. To achieve the goal of the research, we performed the following tasks: 1. consider the theoretical principles and approaches to the analysis of the image of TV presenters in morning programs; 2. characterize the influence and role of the TV presenter on determining the morning program; 3. to analyze the elements of the image of TV presenters in the morning program "Breakfast with 1+1". The object of research is the image of TV presenters on morning programs. The subject of the research is the TV presenters of the morning program "Breakfast with 1+1". Formal and substantive characteristics of the project. The creative project is a video of the morning program "Wake Up Ukraine", which was created based on the analysis of the images of TV presenters in the morning program "Breakfast with 1+1" in order to find out what factors affect their popularity and success, as well as what strategies are used to attract and retain the audience . The video is divided into several blocks, namely, it consists of socially oriented materials with a duration of up to 15 minutes. The plot uses the means of artistic montage, the tools of genre montage (clip montage, visual and sound effects, the use of detail and a non-standard combination of frame sizes), as well as the works of other students. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject образ телеведучих uk
dc.subject ведучі uk
dc.subject стиль ведення uk
dc.subject професіоналізм uk
dc.subject імідж uk
dc.subject зовнішній вигляд uk
dc.subject макіяж uk
dc.subject енергія uk
dc.subject комунікативність uk
dc.subject взаємодія з аудиторією uk
dc.subject ранковий формат uk
dc.subject image of TV presenters uk
dc.subject presenters uk
dc.subject management style uk
dc.subject professionalism uk
dc.subject image uk
dc.subject appearance uk
dc.subject make-up uk
dc.subject energy uk
dc.subject communication uk
dc.subject interaction with the audience uk
dc.subject morning format uk
dc.title Образ телеведучих на ТБ ранкових програмах на прикладі ”Сніданок з 1+1” uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу