UA : Мета роботи – аналіз образу телеведучих на ранкових програмах,
зосереджуючись на прикладі «Сніданок з 1+1», з метою розкриття їх впливу на
сприйняття програми та формування медійного бренду.
Для досягнення мети дослідження ми виконали такі завдання:
1. розглянути теоретичні засади та підходи до аналізу образу телеведучих у
ранкових програмах; 2. охарактеризувати вплив та роль телеведучого на визначення
ранкової програми; 3. проаналізувати елементи образу телеведучих у ранковій
програмі «Сніданок з 1+1».
Об’єкт дослідження – образ телеведучих на ранкових програмах.
Предмет дослідження – є телеведучі ранкової програми «Сніданок з 1+1».
Формально-змістові характеристики проєкту. Творчий проєкт є
відеоролик ранкової програми «Прокидайся Україно», який створили на основі
аналізу образів телеведучих у ранковій програмі «Сніданок з 1+1» щоб виявити, які
фактори впливають на їхню популярність та успішність, а також які стратегії
використовуються для залучення та утримання аудиторії. Відео поділено на
декілька блоків, а саме складається з матеріалів соціальної спрямованості
хронометражем до 15 хвилин. У сюжеті використовуються засоби художнього
монтажу, інструментарій жанрового монтажу (кліповий монтаж, візуальні та
звукові ефекти, використання деталізації та нестандартного поєднання крупності
кадрів) а також задіяні футажі інших авторів.
EN : The purpose of the work is to analyze the image of TV presenters on morning
programs, focusing on the example of "Breakfast with 1+1", in order to reveal their
influence on the perception of the program and the formation of the media brand.
To achieve the goal of the research, we performed the following tasks:
1. consider the theoretical principles and approaches to the analysis of the image
of TV presenters in morning programs; 2. characterize the influence and role of the TV
presenter on determining the morning program; 3. to analyze the elements of the image
of TV presenters in the morning program "Breakfast with 1+1".
The object of research is the image of TV presenters on morning programs.
The subject of the research is the TV presenters of the morning program
"Breakfast with 1+1".
Formal and substantive characteristics of the project. The creative project is a
video of the morning program "Wake Up Ukraine", which was created based on the
analysis of the images of TV presenters in the morning program "Breakfast with 1+1"
in order to find out what factors affect their popularity and success, as well as what
strategies are used to attract and retain the audience . The video is divided into several
blocks, namely, it consists of socially oriented materials with a duration of up to 15
minutes. The plot uses the means of artistic montage, the tools of genre montage (clip
montage, visual and sound effects, the use of detail and a non-standard combination of
frame sizes), as well as the works of other students.