UA : Мета роботи – продемонструвати ефективність використання ювелірного
відеоконтенту в медіа, визначити вплив на споживача та запропонувати
рекомендації для підвищення ефективності використання відеоконтенту в медіа для
ювелірних компаній.
Для досягнення мети дослідження ми виконали такі завдання:
1). Окреслення сучасного змісту, структури й специфіки поняття
«відеоконтент» у журналістиці. 2). Визначення особливостей використання
відеоконтенту в медіа для ювелірних компаній. 3). Огляд маркетингових стратегій
ювелірних компаній світу.
Об’єкт дослідження – є відеоконтент, який створюється ювелірними
компаніями з метою маркетингової промоції їхніх товарів та послуг.
Предмет дослідження – аналіз ефективності використання ювелірними
компаніями відеоконтенту для просування своїх брендів, виробів та послуг в медіа.
Формально-змістові характеристики проєкту. Творчим проєктом є
відеоконтент, який створили для ювелірної компанії «Золота країна» з метою
маркетингової промоції їхніх товарів та послуг із використанням різних прийомів і
засобів монтажу. Відеоконтент складається з 2 відео матеріалів соціальної
спрямованості хронометражем до 2,5 хвилин кожний. У сюжетах використовуються
засоби художнього монтажу, інструментарій жанрового монтажу (кліповий монтаж,
візуальні та звукові ефекти, використання деталізації та поєднання кадрів).
Реалізований проєкт демонструє залежність використання засобів монтажу від
тематики, а саме перше відео спрямоване на загальний контент та рекламу, а друге
на донесення корисної інформації клієнту.
EN : The purpose of the work is to demonstrate the effectiveness of using jewelry
video content in the media, determine the impact on the consumer, and offer
recommendations for improving the effectiveness of using video content in the media
for jewelry companies.
To achieve the goal of the research, we performed the following tasks:
1. Outline of the modern content, structure and specifics of the concept of "video
content" in journalism; 2. Determination of the peculiarities of the use of video content
in the media for jewelry companies; 3. Overview of marketing strategies of jewelry
companies of the world.
The object of the study is video content created by jewelry companies for the
purpose of marketing promotion of their goods and services.
The subject of the study is the analysis of the effectiveness of the use of video
content by jewelry companies to promote their brands, products and services in the
media.
Formal and substantive characteristics of the project. The creative project is a
video content that was created for the jewelry company "Golden Country" for the
purpose of marketing promotion of their goods and services using various techniques
and means of editing. The video content consists of 2 video materials of a social
orientation with a duration of up to 2.5 minutes each. The plots use the means of artistic
montage, the tools of genre montage (clip montage, visual and sound effects, the use
of detailing and a non-standard combination of frame sizes).
The implemented project demonstrates the dependence of the use of editing tools
on the subject, namely, the first video is aimed at general content and advertising, and
the second at conveying useful information to the client.