dc.contributor.author |
Холод, Альбіна Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-17T04:44:23Z |
|
dc.date.available |
2023-07-17T04:44:23Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12802 |
|
dc.description |
Холод А. С. Internet як засіб конкурентоспроможного розвитку туристичної галузі : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник І. О. Чуєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 50 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Кваліфікаційна робота – 50 сторінок, 1 табл., 1 додаток, 45 літературних джерел.
Метою дипломної роботи є дослідження впливу інтернету на розвиток туристичної галузі
У відповідності до поставленої мети передбачається виконання таких завдань:
– проаналізувати вплив сучасних інформаційних технологій на розвиток туризму;
– визначити місце інтернету у вітчизняній та зарубіжній туристичних галузях;
– схарактеризувати перспективні шляхи розвитку використання інтернет-технологій на вітчизняних туристичних підприємствах.
Об’єкт дослідження: діяльність туристичного підприємства «Aventour».
Предмет дослідження: досвід використання інтернет-технологій в діяльності туристичної компанії «Aventour».
Методи дослідження: аналіз та синтез зібраної інформації з теми дослідження, групування даних, здійснення порівняльної характеристики, узагальнення здійсненого аналізу тощо.
Основна частина роботи присвячена дослідженню сутності впливу сучасних інтернет-технологій на розвиток туристичної сфери – вітчизняної та зарубіжної, визначенню місця інтернету як конкурентоспроможного засобу розвитку галузі туризму. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : Кваліфікаційна робота – 50 сторінок, 1 табл., 1 додаток, 45 літературних джерел.
Метою дипломної роботи є дослідження впливу інтернету на розвиток туристичної галузі
У відповідності до поставленої мети передбачається виконання таких завдань:
– проаналізувати вплив сучасних інформаційних технологій на розвиток туризму;
– визначити місце інтернету у вітчизняній та зарубіжній туристичних галузях;
– схарактеризувати перспективні шляхи розвитку використання інтернет-технологій на вітчизняних туристичних підприємствах.
Об’єкт дослідження: діяльність туристичного підприємства «Aventour».
Предмет дослідження: досвід використання інтернет-технологій в діяльності туристичної компанії «Aventour».
Методи дослідження: аналіз та синтез зібраної інформації з теми дослідження, групування даних, здійснення порівняльної характеристики, узагальнення здійсненого аналізу тощо.
Основна частина роботи присвячена дослідженню сутності впливу сучасних інтернет-технологій на розвиток туристичної сфери – вітчизняної та зарубіжної, визначенню місця інтернету як конкурентоспроможного засобу розвитку галузі туризму. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
туризм |
uk |
dc.subject |
туристична галузь |
uk |
dc.subject |
інтернет |
uk |
dc.title |
Internet як засіб конкурентоспроможного розвитку туристичної галузі |
uk |
dc.type |
Робота бакалавра |
uk |