UA : Кваліфікаційна робота – 50 сторінок, 1 табл., 1 додаток, 45 літературних джерел.
Метою дипломної роботи є дослідження впливу інтернету на розвиток туристичної галузі
У відповідності до поставленої мети передбачається виконання таких завдань:
– проаналізувати вплив сучасних інформаційних технологій на розвиток туризму;
– визначити місце інтернету у вітчизняній та зарубіжній туристичних галузях;
– схарактеризувати перспективні шляхи розвитку використання інтернет-технологій на вітчизняних туристичних підприємствах.
Об’єкт дослідження: діяльність туристичного підприємства «Aventour».
Предмет дослідження: досвід використання інтернет-технологій в діяльності туристичної компанії «Aventour».
Методи дослідження: аналіз та синтез зібраної інформації з теми дослідження, групування даних, здійснення порівняльної характеристики, узагальнення здійсненого аналізу тощо.
Основна частина роботи присвячена дослідженню сутності впливу сучасних інтернет-технологій на розвиток туристичної сфери – вітчизняної та зарубіжної, визначенню місця інтернету як конкурентоспроможного засобу розвитку галузі туризму.
EN : Кваліфікаційна робота – 50 сторінок, 1 табл., 1 додаток, 45 літературних джерел.
Метою дипломної роботи є дослідження впливу інтернету на розвиток туристичної галузі
У відповідності до поставленої мети передбачається виконання таких завдань:
– проаналізувати вплив сучасних інформаційних технологій на розвиток туризму;
– визначити місце інтернету у вітчизняній та зарубіжній туристичних галузях;
– схарактеризувати перспективні шляхи розвитку використання інтернет-технологій на вітчизняних туристичних підприємствах.
Об’єкт дослідження: діяльність туристичного підприємства «Aventour».
Предмет дослідження: досвід використання інтернет-технологій в діяльності туристичної компанії «Aventour».
Методи дослідження: аналіз та синтез зібраної інформації з теми дослідження, групування даних, здійснення порівняльної характеристики, узагальнення здійсненого аналізу тощо.
Основна частина роботи присвячена дослідженню сутності впливу сучасних інтернет-технологій на розвиток туристичної сфери – вітчизняної та зарубіжної, визначенню місця інтернету як конкурентоспроможного засобу розвитку галузі туризму.