UA : Кваліфікаційна робота: «Управління власним брендом торговельної
мережі» на прикладі мережі супермаркетів «Сільпо»: 93 сторінок, 21
таблиця, 16 рисунків, 4 додатка. Перелік посилань нараховує 70
найменувань.
Тема роботи актуальна, оскільки в сучасному конкурентному
ринковому середовищі ефективне управління брендом є вирішальним
фактором успіху, що забезпечує підвищення конкурентоспроможності,
зростання лояльності клієнтів, збільшення прибутковості роздрібної мережі.
Об’єкт дослідження – мережа супермаркетів «Сільпо».
Предмет дослідження – процес управління власним брендом
торговельної мережі, в тому числі власними торговими марками «Сільпо».
Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних основ,
аналіз існуючої системи управління власним брендом об’єкта дослідження,
розробка практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності
брендингу торговельної мережі «Сільпо».
Інформаційну базу роботи становлять ресурси мережі Інтернет, наукові
праці вітчизняних і зарубіжних дослідників, матеріали науково-практичних
конференцій, навчальні посібники, управлінська та фінансова звітність
ТОВ «Сільпо-Фуд». В роботі інформація узагальнена і відображена за
допомогою таблиць, графіків, схем.
Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи
управління брендом, оцінено існуючу систему управління власним брендом
мережі «Сільпо», запропоновано напрямки підвищення ефективності
управління як власними торговими марками, так і бренду «Сільпо» загалом,
рекомендовано доповнити асортиментний портфель ритейлера ВТМ під
назвою «Енергія смаку», орієнтованою на здорове харчування.
EN : Qualification work: «Management of the retail chain's own brand» on the
example of Silpo supermarket chain: 93 pages, 21 tables, 16 figures, 4 appendices.
The list of links includes 70 items.
The topic of this work is relevant, as effective brand management is a crucial
factor for success in today's competitive market environment. It ensures increased
competitiveness, customer loyalty, and profitability of the retail chain.
The object of the research is the Silpo supermarket chain.
The subject of the research is the process of managing the retail chain's own
brand, including Silpo's private labels.
The purpose of this qualification work is to explore the theoretical
foundations, analyze the existing system of managing the own brand of the
research object, develop practical recommendations to improve the efficiency of
branding for the Silpo retail chain.
The information base for this work consists of Internet resources, scientific
works by domestic and foreign researchers, materials from scientific and practical
conferences, textbooks, management and financial reports of Silpo-Food LLC. The
information is summarized and presented using tables, graphs and schemes.
During the work, the theoretical foundations of brand management were
considered, the existing system of managing the Silpo chain's own brand was
evaluated, and directions for improving the efficiency of managing both its private
labels and the Silpo brand in general were proposed. It was recommended to
supplement the retailer's assortment portfolio with a private label called «Energy of
Taste», focused on healthy eating.