UA : Кваліфікаційна робота: «Організаційні технології управління готелем
(рестораном)»: 74 сторінки, 12 таблиць, 4 рисунки. Перелік посилань нараховує
29 найменувань.
Актуальність теми визначається тим, що під впливом процесів
глобалізацій у всіх сферах економіки, невиробнича сфера привертає до себе
дедалі більшу увагу. Готельно-туристична індустрія позитивно впливає на
розвиток суміжних галузей, які безпосередньо беруть участь у створенні
готельно-туристичного продукту чи послуги. Збільшення туристичних потоків,
зміна попиту на туристичні послуги споживачів сприяє переорієнтації напрямів
обслуговування та швидкої адаптації до потреб, що виникають на ринку
туристичних послуг. Саме такі ринкові перетворення актуалізують необхідність
дослідження проблеми організаційних технологій управління готелем в умовах
конкурентного ринку та спричиняють необхідність посилення уваги до
стратегічних напрямів діяльності готельних господарств.
Метою кваліфікаційної робити є аналіз практичних аспектів системи
технології управління готелем з метою розробки пропозицій щодо її
удосконалення на підприємстві.
Об’єкт дослідження – процес організаційних технологій управління
готельним господарством.
Інформаційну базу роботи становлять наукові роботи з менеджменту та
економіки, монографічні дослідження та статті вітчизняних авторів, практичні
матеріали та офіційні статистичні дані, ресурси мережі Інтернет. В роботі
інформація узагальнена та відображена за допомогою таблиць, графіків, схем.
Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні аспекти
організаційних технологій управління готелем. На основі теоретичного
матеріалу було досліджено конкурентні ринкові позиції та напрями розробки
стратегії готелю «Гостинність».
EN : Qualification work: «Organizational Technologies of Hotel (Restaurant)
Management»: 74 pages, 12 tables, 4 figures. The list of references includes 29 titles.
The relevance of the topic is determined by the fact that under the influence of
globalization processes in all spheres of the economy, the non-productive sphere is
attracting more and more attention. The hotel and tourism industry has a positive
impact on the development of related industries that are directly involved in the
creation of a hotel and tourism product or service. Increasing tourist flows and
changing consumer demand for travel services contribute to the reorientation of
service areas and rapid adaptation to the needs arising in the travel market. It is these
market transformations that actualize the need to study the problem of organizational
technologies of hotel management in a competitive market and entail the need to
increase attention to the strategic directions of hotel enterprises.
The purpose of the qualification work is to analyze the practical aspects of the
hotel management technology system in order to develop proposals for its
improvement at the enterprise.
The object of research is the process of organizational technologies of hotel
management.
The information base of the work consists of scientific works on management
and economics, monographic studies and articles of domestic authors, practical
materials and official statistics, Internet resources. The information in this paper is
summarized and presented in tables, graphs, and diagrams.
The theoretical aspects of organizational technologies of hotel management
were considered in the course of the work. On the basis of theoretical material, the
competitive market positions and directions of development of the strategy of the
hotel «Hospitality» were investigated.