Інституційний репозитарій ЗНУ

Актуальні засоби рекламування в beauty-індустрії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рубель, Катерина Іванівна
dc.date.accessioned 2020-03-03T14:08:26Z
dc.date.available 2020-03-03T14:08:26Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1362
dc.description Рубель К. І. Актуальні засоби рекламування в beauty-індустрії : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. В. Березенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 134 с. uk
dc.description.abstract UA : Магістерська робота «Актуальні засоби рекламування в beauty-індустрії» – основний текст – 109 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 96 джерел. Об’єктом дослідження є рекламні кампанії косметичних брендів «Dior» та «Yves Saint Laurent Beauty», що є провідними представниками сучасної beauty-індустрії. Предметом дослідження є актуальні засоби рекламування брендів «Dior» та «Yves Saint Laurent Beauty» в сфері сучасної медіаіндустрії. Мета дослідження: визначення актуальних засобів рекламування брендів «Dior» та «Yves Saint Laurent Beauty» як провідних представників сучасної beauty-індустрії. Методи дослідження: метод класифікації та узагальнення для опрацювання теоретичних і емпіричних джерел з теми дослідження; аналіз, синтез, описовий метод, контент-аналіз рекламних повідомлень для з’ясування актуальних засобів рекламування косметичних брендів «Dior» та «Yves Saint Laurent Beauty» – провідних представників сучасної beauty-індустрії. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: — розглянути теоретичні засади визначення актуальних засобів реклами; — розкрити історичні аспекти рекламування косметичних засобів; — проаналізувати поняття, види, стратегії і тактики реклами в beauty-індустрії; — опрацювати аналіз рекламних кампаній косметичних брендів «Dior» та «Yves Saint Laurent Beauty»; — вивчити просування косметичних продуктів beauty-індустрії засобами «Social Media Marketing», «User generated content» та «Influencer Marketing»; — визначити актуальні засоби рекламування косметичних брендів «Dior» та «Yves Saint Laurent Beauty» в сфері сучасної медіаіндустрії. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці вітчизняних і зарубіжних дослідників К.А. Аксенова, Д.В. Безлатный, А. Волкова, М.А. Семечев, А.М. Лебедев-Любимов, Е.А. Мезенцев, В.Л. Музыкант, Е.В. Ромат, Л.И. Рюмшина, В.А. Савельева, А. Сенаторов, Ю.А. Сулягин, А. Феофанов, В.И. Шуванов, Ф. Джефкинс, Д. Огілві, Дж. Сивулка, М. Тангейт, L. Eldridge та інших, роботи яких присвяченні розгляду історії просування продуктів в beauty-індустрії, протореклами, засадам рекламної справи, ролі реклами в комунікаційному процесі та актуальним засобам рекламування. Наукова новизна одержаних результатів полягає у визначенні актуальних засобів рекламування на прикладі аналізу рекламних кампаній брендів «Dior» та «Yves Saint Laurent Beauty», які є провідними представниками сучасної beauty-індустрії, виявленні найбільш ефективних засобів їх позиціонування рекламними засобами в сфері сучасної медіаіндустрії. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані у професійній діяльності рекламістів та під час подальших наукових розвідок, присвячених актуальним засобам рекламування в beauty-індустрі, під час викладання університетських курсів, пов’язаних з вивченням рекламних кампаній, при написанні курсових робіт та тощо. uk
dc.description.abstract EN : Rubel K. I. Actual advertising means in the beauty-industry. Zaporizhzhya, 2019. 132 pp. The beauty-industry advertising market has undergone significant changes over the past 50 years. These changes manifested in several dimensions: the gradual digitalization, the emergence of the Internet and social networks, the glut of advertising content and, as a result, the transition of beauty brands to social networks in order to be closer to their customers. It is especially important that in the context of these processes we cannot avoid the gradual modernization of strategies for conducting advertising campaigns in the beauty-industry. The goal of the study is defining topical advertising tools for «Dior» and «Yves Saint Laurent Beauty» brands as leading representatives of the modern beauty industry. The following methods were use: a method of classification and generalization to work out theoretical and empirical sources on the topic of research; analysis, synthesis, descriptive method, content analysis of advertising messages to find out relevant advertising tools for cosmetics brands «Dior" and «Yves Saint Laurent Beauty» – leading representatives of the modern beauty industry. We achieved such results: the actual means of advertising in the beauty-industry is maintaining a page on «Instagram», and the beauty division of «YSL Beauty» occupies a leading position in the social network. Significance of the research is clear: advertisers need to know the actual methods of advertising in the beauty-industry and the importance of «Instagram» in promoting beauty-brands. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject реклама uk
dc.subject рекламні засоби uk
dc.subject протореклама uk
dc.subject beauty-індустрія uk
dc.subject beauty-бренди uk
dc.subject соціальні мережі uk
dc.subject сучасні медіа uk
dc.subject advertising uk
dc.subject advertising tools uk
dc.subject proto advertising uk
dc.subject beauty-industry uk
dc.subject beauty-brands uk
dc.subject social networks uk
dc.subject modern media uk
dc.title Актуальні засоби рекламування в beauty-індустрії uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу