UA : Дипломна (магістерська) робота «Просування інтернет-видання
«Гетьман» засобами PR в сучасному медіапросторі України» – основний
текст – 66 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 64
джерела.
Об’єктом дослідження є сфера просування сучасних інтернет-видань
в медійному просторі.
Предметом дослідження є засоби PR-просування інтернет-видання
«Гетьман» в сучасному медіапросторі України.
Мета дипломної роботи полягає у визначенні сучасних шляхів
просування засобами PR інтернет-видання «Гетьман» в сучасному
медіапросторі України.
Для досягнення мети дипломної роботи поставлено такі завдання:
- дослідити теоретичні аспекти PR-просування інтернет-видань;
- розглянути PR як сферу соціально-комунікаційної діяльності у
сучасному медійному просторі;
- визначити цільові аудиторії інтернет-видань та шляхи їх визначення
і залучення;
- проаналізувати типологічні характеристики сайтів сучасних
інтернет-видань України, їх конкурентні характеристики та PR-засоби
медійного просування;
- визначити засоби PR-просування інтернет-видання «Гетьман» в
медійному просторі України;
- розглянути сайт як платформу просування інтернет-видання
«Гетьман»;
- проаналізувати фірмовий стиль інтернет-видання «Гетьман»;
- дослідити позиціонування інтернет-видання через особистий бренд;
- визначити PR-засоби просування інтернет-видання «Гетьман» у
соціальних мережах.
У процесі дослідження застосовувалися такі методи дослідження:
аналіз та синтез під час вивчення теоретичних аспектів поняття
«просування», «інтернет-видання», «засоби PR», «медіапростір»; описовий
метод, метод класифікації та узагальнення для опрацювання теоретичних і
емпіричних джерел з теми дослідження.
У науковому дискурсі питанням вивчення різних аспектів PR
займалися такі вчені: С. Блек [5,6], І. Викентьєв [13], С. Гуревич [17],
Ф. Котлер [32], В. Мазур [36], В. Моісеєв [45], А. Орел [46], М. Ридван [53],
В. Різун [54], А. Рябих [59] ,Є. Теряєва [59].
Наукова новизна одержаних результатів полягає у комплексному
аналізі використання інтернет-виданнями PR-засобів їх просування у
сучасному медіапросторі України.
Практичне значення одержаних результатів. Матеріали
дослідження можуть бути використані під час написання дипломної або
магістерської роботи, при підготовці до практичних занять з курсу «Інтернет-
журналістика» та у практичній діяльності журналістів.
EN : Kamosko. A. I. Promotion of the internet-edition «Getman» by PR in the
сontemporary media space of Ukraine. Zaporizhzhya, 2020. 66 pр.
Today, the media are in a state of intense competition. Traditional print media,
radio, and television play a significant role on the Internet as the main channel of
information. The Internet is a completely new media environment, a new means of
disseminating and retrieving information on the platform of which new online
publications are emerging.
The promotion of Internet publications by modern PR means is one of the
most urgent problems of positioning in the modern media space of Ukraine, since
the definition and application of effective PR-technologies for promoting the
publication in the Internet space directly affects the level of its popularity.
The goal is to determine the ways of promotion by PR-methods of the
«Getman» online-edition in the modern media space of Ukraine.
In the work theoretical and practical methods are used. Particularly,
classification and generalization. Among the practical ones are analysis and
synthesis.
We achieved such results: explored the concept of «PR», identified ways to
attract the target audience, determine the typological characteristics of modern
online publications, analyzed competitive publications, identified the methods of
PR-promotion of the internet-edition «Getman», to explore the corporate style of the
internet-edition "Getman"; explore the positioning of an online publication through
a personal brand.
Significance of the research: the editorial staff of the publication should be
aware of the theoretical features of PR-promotion, understand the typological
characteristics of modern online publications, attract the target audience.