ZNU Institutional Repository

Розробка формальної моделі представлення знань в предметній області "Шкільна інформатика"

Show simple item record

dc.contributor.author Діденко, Олексина Юріївна
dc.date.accessioned 2020-03-11T12:31:01Z
dc.date.available 2020-03-11T12:31:01Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1461
dc.description Діденко О. Ю. Розробка формальної моделі представлення знань в предметній області «Шкільна інформатика» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 122 "Комп'ютерні науки" / наук. керівник В. А. Єрмолаєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 77 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 77 сторінках друкованого тексту, містить 6 таблиць, 9 рисунків, 5 додатків, 16 джерел. Об’єктом дослідження є предметна область «шкільна інформатика». Предмет дослідження: аналіз термінологічного насичення текстів вищезазначеного домену. Мета роботи: розробити формальну модель представлення знань в предметній області «шкільна інформатика». Метод дослідження: метод аналізу і синтезу, моделювання та класифікації, метод дедукції та формалізації. У результаті роботи була створена онтологія предметної області «шкільна інформатика». Розроблена формальна модель знань з обраного домену була також проаналізована за двома напрямками: змістові лінії, що активно обговорюються та реформуються світовою спільнотою вчителів з інформатики, а також методика та дидактичні засади викладання вищезазначеного шкільного курсу. В результаті аналізу обох напрямків був зроблений висновок щодо повноти розкриття питань змісту освіти з інформатики та її методичних засад, а також були розроблені рекомендації, щодо вдосконалення змісту конференції міжнародного рівня з питань інформатики в молодшій та середній школі для покращення якості освіти в Україні та світі шляхом реформування системи освіти з інформатики. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 77 pages of printed text, contains 6 tables, 9 figures, 12 annexes, 17 references. The object of the study is the subject area "school computer science". Subject: analysis of terminological saturation of texts of the above domain. Aim: To develop a formal model of knowledge representation in the subject area "school computer science". Method: method of analysis and synthesis, modeling and classification, method of deduction and formalization. As a result, the ontology of the subject area "school informatics" was created. The developed knowledge model for the selected domain was also analyzed in two directions: content lines, which are actively discussed and reformed by the world community of teachers in informatics and the methodology and didactic principles of teaching the above-mentioned school course. As a result of the analysis of both directions, a conclusion was reached on the completeness of disclosure of the content of informatics education and its methodological principles, as well as recommendations were developed on improving the content of the international conference on informatics in junior and secondary school to improve the quality of education in Ukraine and the world by reforming the computer science education system. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject домен uk
dc.subject інформатика uk
dc.subject методика викладання uk
dc.subject онтологія uk
dc.subject предметна область uk
dc.subject релевантність uk
dc.subject термінологічне насичення uk
dc.subject формальна модель представлення uk
dc.subject domain uk
dc.subject formal model of representation uk
dc.subject informatics uk
dc.subject ontology uk
dc.subject relevance uk
dc.subject subject matter uk
dc.subject teaching method uk
dc.subject terminological saturation uk
dc.title Розробка формальної моделі представлення знань в предметній області "Шкільна інформатика" uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics