Інституційний репозитарій ЗНУ

Управління рекламною діяльністю на підприємстві ПАТ «Запоріжсталь»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шаповалова, Оксана Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-03-16T07:07:50Z
dc.date.available 2020-03-16T07:07:50Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1588
dc.description Шаповалова О. О. Маркетингові методи збільшення обсягів збуту ПП «МассІнтерактив Україна» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 «Маркетинг» / наук. керівник О. В. Кендюхов. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 105 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра: 105 с., 12 рис., 7 табл., 74 джерел, 3 додатки. Об’єктом дослідження є процес управління рекламною діяльністю на підприємстві ПАТ «Запоріжсталь». Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методологічних і прикладних аспектів управління рекламною діяльністю на підприємстві ПАТ «Запоріжсталь». Мета кваліфікаційної роботи: розвиток теоретико–методологічних та організаційних положень і розробка практичних рекомендацій щодо управління рекламною діяльністю на підприємстві ПАТ «Запоріжсталь». У процесі дослідження отримано такі наукові результати: 1) розглянуто роль реклами в діяльності підприємств; 2) класифіковано рекламу за групами та ознаками; 3) досліджено процес управління рекламною діяльністю на підприємстві; 4) визначено та систематизовано методи оцінки рекламної діяльності на підприємстві; 5) проаналізовано систему управління рекламною діяльністю на підприємстві ПАТ «Запоріжсталь»; 6) досліджено комплекс просування продукції на підприємстві ПАТ «Запоріжсталь»; 7) проведено аналіз сайту ПАТ «Запоріжсталь» з точки зору ефективності рекламної діяльності; 8) запропоновано рекомендації заходів проведення рекламної компанії ПАТ «Запоріжсталь»; 9) визначено технологічні етапи планування рекламної кампанії; 10) запропоновано алгоритм розробки програми Інтернет – просування для ПАТ «Запоріжсталь». Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, статистичного аналізу, порівняння, зведення, ситуаційного аналізу, критичного аналізу, узагальнення теоретичних досліджень та ін. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що удосконалено принципи планування рекламної компанії промислового підприємства, дістав подальшого розвитку алгоритм розробки програми Інтернет – просування для підприємства ПАТ «Запоріжсталь» за рахунок комплексного підходу впливу на споживачів промислового ринку за допомогою масштабної рекламної кампанії в мережі Інтернет. Результати дослідження можуть бути впроваджені в процесі формування рекламної діяльності на ПАТ «Запоріжсталь», зокрема алгоритм розробки програми Інтернет – просування для ПАТ «Запоріжсталь». uk
dc.description.abstract EN : Master's work: 105 p., 12 p., 7 tables, 74 references, 3 supplements. The object of the research is the process of advertising management at Zaporizhstal PJSC. The subject of the study is a set of theoretical, methodological and applied aspects of advertising management at the enterprise of PJSC "Zaporizhstal". Purpose of the qualification work: development of theoretical and methodological and organizational provisions and development of practical recommendations on the management of advertising activity at the enterprise of PJSC "Zaporizhstal". During the research the following scientific results were obtained: 1) the role of advertising in the activity of enterprises is considered; 2) classified ads by groups and attributes; 3) the process of advertising management at the enterprise is investigated; 4) methods of evaluation of advertising activity at the enterprise are defined and systematized; 5) the management system of advertising activity at the enterprise of PJSC "Zaporizhstal" is analyzed; 6) investigated the complex of product promotion at the enterprise of PJSC "Zaporizhstal"; 7) the analysis of the site of PJSC "Zaporizhstal" in terms of the effectiveness of advertising; 8) recommendations of the measures of holding the advertising company PJSC "Zaporizhstal" are offered; 9) technological stages of planning of the advertising campaign are defined; 10) the algorithm of development of the Internet - promotion program for PJSC "Zaporizhstal" is proposed. Methods of research: logical generalization, deductive, statistical analysis, comparison, summary, situational analysis, critical analysis, generalization of theoretical studies, etc. The scientific novelty of the obtained results is that the principles of planning of the advertising company of the industrial enterprise have been improved, the algorithm of development of the Internet - promotion program for the enterprise of PJSC "Zaporizhstal" has been further developed due to the complex approach of influence on the consumers of the industrial market by means of a large-scale advertising campaign on the Internet. The results of the study can be implemented in the process of forming advertising activities at PJSC "Zaporizhstal", in particular the algorithm of development of the Internet - promotion program for PJSC "Zaporizhstal". uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject реклама uk
dc.subject рекламна діяльність uk
dc.subject рекламний процес uk
dc.subject рекламний бюджет uk
dc.subject ефективніість реклами uk
dc.subject рекламна кампанія uk
dc.subject стратегія рекламної діяльності uk
dc.subject advertising uk
dc.subject advertising process uk
dc.subject advertising budget uk
dc.subject advertising effectiveness uk
dc.subject advertising campaign uk
dc.subject advertising strategy uk
dc.title Управління рекламною діяльністю на підприємстві ПАТ «Запоріжсталь» uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу