ZNU Institutional Repository

Робота соціального педагога з адаптації першокласників до умов навчання у школі

Show simple item record

dc.contributor.author Гордієнко, Анна Валентинівна
dc.date.accessioned 2020-03-18T14:07:03Z
dc.date.available 2020-03-18T14:07:03Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1689
dc.description Гордієнко А. В. Робота соціального педагога з адаптації першокласників до умов навчання у школі : кваліфікаційна робота магітсра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник О. В. Пономаренко. Запоріжжя, 2020. 67 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 67 с., 2 таблиці, 61 джерело. Об'єкт дослідження: процес адаптації першокласників до умов навчання у школі. Предмет дослідження: соціально-педагогічна діяльність з адаптації першокласників до школи. Мета дослідження: визначити та обґрунтувати соціально-педагогічні умови адаптації першокласників до умов навчання у школі. Гіпотеза дослідження полягає в припущенні, що професійна діяльність соціального педагога буде сприяти ефективній шкільній адаптації учнів молодшого шкільного віку за наступних умов: при проведенні психолого-педагогічної діагностики адаптації дитини до умов шкільного навчання, соціально-педагогічної корекції та роботи з сім‘єю. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що визначено та обґрунтовано соціально-педагогічні умови адаптації першокласників до умов навчання у школі, складено рекомендації з практичної діяльності соціального педагога з адаптації першокласників до школи. Практична значущість дослідження полягає в тому, що теоретичні і експериментальні результати можуть бути використовувані в професійній діяльності педагогів, шкільних психологів, фахівців соціально-психологічних освітніх служб. uk
dc.description.abstract EN : The qualifying work consists of introduction, 2 parts, findings, list of literature (61 items, 24 of foreign origin), 1 addendum on 6 pages. The qualifying work volume is 78 pages long, 61 of them – body text. There are 2 tables. The qualifying work reveals the social and pedagogical conditions of adaptation of the first-graders to the conditions of study at school are defined and substantiated, the recommendations on the practical activity of the social educator on the adaptation of the first-graders to the school are made. The research object: the process of adapting first graders to the conditions of study at school. The research subject: social and pedagogical activities to adapt first-graders to school. The research purpose: to define and substantiate social and pedagogical conditions of adaptation of first-graders to the conditions of study in school. The research tasks are: 1) to carry out theoretical analysis of scientific literature on the problem of school adaptation; 2) determine the means and methods of social and pedagogical activities for the adaptation of first graders to school; 3) to experimentally check the socio-pedagogical features of the child's adaptation to school education; 4) make recommendations on the practical activities of the social teacher to adapt the first graders to school. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject адаптація uk
dc.subject соціальна адаптація uk
dc.subject адаптація до школи uk
dc.subject емоційна дезадаптація дітей молодшого шкільного віку uk
dc.subject молодший шкільний вік uk
dc.subject професійна діяльність соціального педагога uk
dc.subject adaptation uk
dc.subject social adaptation uk
dc.subject adaptation to school uk
dc.subject younger scholar uk
dc.title Робота соціального педагога з адаптації першокласників до умов навчання у школі uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics