UA : Кваліфікаційна робота: 67 с., 2 таблиці, 61 джерело.
Об'єкт дослідження: процес адаптації першокласників до умов навчання у школі.
Предмет дослідження: соціально-педагогічна діяльність з адаптації першокласників до школи.
Мета дослідження: визначити та обґрунтувати соціально-педагогічні умови адаптації першокласників до умов навчання у школі.
Гіпотеза дослідження полягає в припущенні, що професійна діяльність соціального педагога буде сприяти ефективній шкільній адаптації учнів молодшого шкільного віку за наступних умов: при проведенні психолого-педагогічної діагностики адаптації дитини до умов шкільного навчання, соціально-педагогічної корекції та роботи з сім‘єю. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що визначено та обґрунтовано соціально-педагогічні умови адаптації першокласників до умов навчання у школі, складено рекомендації з практичної діяльності соціального педагога з адаптації першокласників до школи.
Практична значущість дослідження полягає в тому, що теоретичні і експериментальні результати можуть бути використовувані в професійній діяльності педагогів, шкільних психологів, фахівців соціально-психологічних освітніх служб.
EN : The qualifying work consists of introduction, 2 parts, findings, list of literature (61 items, 24 of foreign origin), 1 addendum on 6 pages. The qualifying work volume is 78 pages long, 61 of them – body text. There are 2 tables.
The qualifying work reveals the social and pedagogical conditions of adaptation of the first-graders to the conditions of study at school are defined and substantiated, the recommendations on the practical activity of the social educator on the adaptation of the first-graders to the school are made.
The research object: the process of adapting first graders to the conditions of study at school.
The research subject: social and pedagogical activities to adapt first-graders to school.
The research purpose: to define and substantiate social and pedagogical conditions of adaptation of first-graders to the conditions of study in school.
The research tasks are:
1) to carry out theoretical analysis of scientific literature on the problem of school adaptation;
2) determine the means and methods of social and pedagogical activities for the adaptation of first graders to school;
3) to experimentally check the socio-pedagogical features of the child's adaptation to school education;
4) make recommendations on the practical activities of the social teacher to adapt the first graders to school.