Abstract:
UA : Навчальний посібник містить теоретичні положення з актуальних проблем курсу «Менеджмент та маркетинг зовнішньоекономічної діяльності». Теоретичний матеріал розроблено для формування системи знань про методики аналізу міжнародного середовища організації та оцінювання його привабливості для здійснення зовнішньоекономічної діяльності. До кожної теми подано перелік базових понять та термінів, тестові завдання для оцінки рівня засвоєння знань. У видані запропоновано практичні завдання для самостійного вирішення, а також теоретичні питання для самоконтролю.
Для здобувачів ступеня вищої освіти магістра спеціальності «Менеджмент», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності».
Description:
Бікулов Д. Т., Головань О. О., Маркова С. В., Чкан А. С., Олійник О. М., Сухарева К. В. Менеджмент та маркетинг зовнішньоекономічної діяльності : навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти магістра спеціальності «Менеджмент» освітньо-професійної програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності». Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 99 с.