Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дугієнко, Наталя Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-11-13T09:29:20Z
dc.date.available 2023-11-13T09:29:20Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/16980
dc.description Дугієнко Н. О. Міжнародний маркетинг : методичні рекомендації до практичних занять для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності "Економіка" освітньо-професійної програми "Міжнародна економіка". Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 69 с. uk
dc.description.abstract UA : Методичні рекомендації містять плани практичних занять, поради до вивчення питань кожної теми курсу, основні терміни та поняття, контрольні запитання, теми доповідей, тестові завдання для самоконтролю, практичні завдання, список рекомендованої літератури. Видання сприятиме засвоєнню знань та набуттю вмінь із концептуальних засад, принципів, методів дослідження економічного, соціально-культурного, політико-правового середовища міжнародної маркетингової діяльності. Для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Економіка», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Міжнародна економіка». uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗНУ uk
dc.subject методичні рекомендації uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject товар uk
dc.subject ринок uk
dc.subject сегментація uk
dc.subject конкуренція uk
dc.subject експортування uk
dc.subject товарна політика uk
dc.title Міжнародний маркетинг uk
dc.type Методичні вказівки uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу