Короткий опис(реферат):
UA : Методичні рекомендації містять плани практичних занять, поради до
вивчення питань кожної теми курсу, основні терміни та поняття, контрольні
запитання, теми доповідей, тестові завдання для самоконтролю, практичні
завдання, список рекомендованої літератури. Видання сприятиме засвоєнню
знань та набуттю вмінь із концептуальних засад, принципів, методів дослідження
економічного, соціально-культурного, політико-правового середовища
міжнародної маркетингової діяльності.
Для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Економіка»,
які навчаються за освітньо-професійною програмою «Міжнародна економіка».
Опис:
Дугієнко Н. О. Міжнародний маркетинг : методичні рекомендації до практичних занять для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності "Економіка" освітньо-професійної програми "Міжнародна економіка". Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 69 с.