ZNU Institutional Repository

Формування готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі

Show simple item record

dc.contributor.author Власенко, Валентина Вікторівна
dc.date.accessioned 2020-03-18T15:21:33Z
dc.date.available 2020-03-18T15:21:33Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1706
dc.description Власенко В. В. Формування готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник О. І. Гура. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 72 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 72 с., 3 таблиці, 4 рисунка, 60 джерел, 3 додатки. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати і експериментально перевірити соціально-педагогічні умови забезпечення підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі. Об’єктом дослідження є процес підготовки дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження – соціально-педагогічні умови процесу підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі. Наукове значення роботи: визначити можливості використання вітчизняного і закордонного досвіду, вирішення ряду наукових питань соціалізації дітей дошкільного віку з вадами зору. Практична значущість дослідження полягає у розкритті системи роботи вчителя щодо реалізації підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі. uk
dc.description.abstract EN : The qualifying work consists of introduction, 2 parts, findings, list of literature (60 items), 3 addendums on 4 pages. The qualifying work volume is 81 pages long, 72 of them – body text. There are 3 tables and 4 illustrations. The qualifying work gives disclosure of the teacher's work system to implement the training of older preschool children to school. The research object: The process of preparing children. The research subject: Socio-pedagogical conditions of the process of preparation of preschool children to study at school. The research purpose: Theoretically justify and experimentally check the socio-pedagogical conditions for the preparation of preschool age children to study at school. The research tasks are: 1) uncover the essence and structure of the readiness of older preschool children to school learning; 2) unleash the psychological features of older preschool children; 3) to highlight and justify the socio-pedagogical conditions for the preparation of preschool children prior to studying at school. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject навчання uk
dc.subject дошкільне навчання uk
dc.subject готовність до шкільного навчання uk
dc.subject шкільна зрілість uk
dc.subject дошкільник uk
dc.subject education uk
dc.subject preschool education uk
dc.subject readiness for school education uk
dc.subject school maturity uk
dc.subject preschool uk
dc.title Формування готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics