dc.contributor.author |
Власенко, Валентина Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-18T15:21:33Z |
|
dc.date.available |
2020-03-18T15:21:33Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1706 |
|
dc.description |
Власенко В. В. Формування готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник О. І. Гура. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 72 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Кваліфікаційна робота: 72 с., 3 таблиці, 4 рисунка, 60 джерел, 3 додатки.
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати і експериментально перевірити соціально-педагогічні умови забезпечення підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі.
Об’єктом дослідження є процес підготовки дітей старшого дошкільного віку.
Предмет дослідження – соціально-педагогічні умови процесу підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі.
Наукове значення роботи: визначити можливості використання вітчизняного і закордонного досвіду, вирішення ряду наукових питань соціалізації дітей дошкільного віку з вадами зору.
Практична значущість дослідження полягає у розкритті системи роботи вчителя щодо реалізації підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The qualifying work consists of introduction, 2 parts, findings, list of literature (60 items), 3 addendums on 4 pages. The qualifying work volume is 81 pages long, 72 of them – body text. There are 3 tables and 4 illustrations.
The qualifying work gives disclosure of the teacher's work system to implement the training of older preschool children to school.
The research object: The process of preparing children.
The research subject: Socio-pedagogical conditions of the process of preparation of preschool children to study at school.
The research purpose: Theoretically justify and experimentally check the socio-pedagogical conditions for the preparation of preschool age children to study at school.
The research tasks are:
1) uncover the essence and structure of the readiness of older preschool children to school learning;
2) unleash the psychological features of older preschool children;
3) to highlight and justify the socio-pedagogical conditions for the preparation of preschool children prior to studying at school. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
навчання |
uk |
dc.subject |
дошкільне навчання |
uk |
dc.subject |
готовність до шкільного навчання |
uk |
dc.subject |
шкільна зрілість |
uk |
dc.subject |
дошкільник |
uk |
dc.subject |
education |
uk |
dc.subject |
preschool education |
uk |
dc.subject |
readiness for school education |
uk |
dc.subject |
school maturity |
uk |
dc.subject |
preschool |
uk |
dc.title |
Формування готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |