Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Власенко, Валентина Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2020-03-18T15:21:33Z | |
dc.date.available | 2020-03-18T15:21:33Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1706 | |
dc.description | Власенко В. В. Формування готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник О. І. Гура. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 72 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Кваліфікаційна робота: 72 с., 3 таблиці, 4 рисунка, 60 джерел, 3 додатки. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати і експериментально перевірити соціально-педагогічні умови забезпечення підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі. Об’єктом дослідження є процес підготовки дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження – соціально-педагогічні умови процесу підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі. Наукове значення роботи: визначити можливості використання вітчизняного і закордонного досвіду, вирішення ряду наукових питань соціалізації дітей дошкільного віку з вадами зору. Практична значущість дослідження полягає у розкритті системи роботи вчителя щодо реалізації підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі. | uk |
dc.description.abstract | EN : The qualifying work consists of introduction, 2 parts, findings, list of literature (60 items), 3 addendums on 4 pages. The qualifying work volume is 81 pages long, 72 of them – body text. There are 3 tables and 4 illustrations. The qualifying work gives disclosure of the teacher's work system to implement the training of older preschool children to school. The research object: The process of preparing children. The research subject: Socio-pedagogical conditions of the process of preparation of preschool children to study at school. The research purpose: Theoretically justify and experimentally check the socio-pedagogical conditions for the preparation of preschool age children to study at school. The research tasks are: 1) uncover the essence and structure of the readiness of older preschool children to school learning; 2) unleash the psychological features of older preschool children; 3) to highlight and justify the socio-pedagogical conditions for the preparation of preschool children prior to studying at school. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | навчання | uk |
dc.subject | дошкільне навчання | uk |
dc.subject | готовність до шкільного навчання | uk |
dc.subject | шкільна зрілість | uk |
dc.subject | дошкільник | uk |
dc.subject | education | uk |
dc.subject | preschool education | uk |
dc.subject | readiness for school education | uk |
dc.subject | school maturity | uk |
dc.subject | preschool | uk |
dc.title | Формування готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |