Короткий опис(реферат):
UA : Дипломна робота – 128 стор., 111 джерел, 2 додатки.
Об’єкт дослідження: слогани комерційних підприємств, товарів та рекламних кампаній в німецькомовному рекламному просторі.
Мета роботи: визначення особливостей синтаксичної конструкції слогану у німецькомовній комерційній рекламі.
Теоретико-методологічні засади: база слоганів «Slogans.de», офіційні сторінки комерційних підприємств у мережі Інтернет, офіційні сторінки комерційних підприємств у соціальній мережі Facebook, галузеві бази даних матеріали онлайн-реклами.
Отримані результати: Проаналізовано особливості рекламного тексту, його структуру та місце в в рекламній комунікації, розглянуто синтаксичні особливості рекламних текстів, вивчено синтаксичні конструкції у рекламному слогані, виділено синтаксичні прийоми, розповсюджені в німецькомовних рекламних слоганах, надано оцінку синтаксичної конструкції рекламного слогану, відмічено, що найбільш уживаною конструкцією слогану у німецьмовному рекламному слогані є еліптична, що дозволяє зробити слоган простішим, більш запам’ятовуваним, наближеним до розмовної мови, а відтак, більш вдалим.
Опис:
Павлішина Н. М. Синтаксичні особливості слоганів в німецькомовному рекламному тексті : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Н. В. Шапочка. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 128 с.