UA : Кваліфікаційна робота: 84 с., 3 таблиці, 17 рисунків, 78 джерел, 2 додатки.
Об’єкт дослідження: профілактика ВІЛ/СНІДу серед учнівської молоді.
Предмет дослідження: профілактичні тренінгові технології з ВІЛ/СНІДу серед учнівської молоді.
Мета дослідження: визначити, теоретично обґрунтувати профілактичні тренінгові технології з ВІЛ/СНІДу серед учнівської молоді та експериментально перевірити їх дієвість у роботі зі старшокласниками. Теоретичне значення. Теоретично обґрунтовано і експериментально перевірено особливості впровадження профілактичних тренінгових технологій в діяльність соціального педагога з підлітками (проаналізовано мету, завдання, види, функції профілактичних технологій, обґрунтовано сформованість готовності соціальних педагогів до впровадження профілактичних технологій в роботу з підлітками); уточнено вивчення стану обізнаності учнів щодо проблеми ВІЛ/СНІДу в Україні.
Практичне значення роботи полягає у розробці соціально-педагогічної тренінгу з профілактики ВІЛ/СНІД серед учнівської молоді.
Галузь використання: заклади загальної середньої освіти, навчально-виховні та заклади для неповнолітніх правопорушників, служба у справах неповнолітніх.
EN : The qualifying work consists of introduction, 2 parts, findings, list of literature (78 items), 2 addenda on 14 pages. The qualifying work volume is 106 pages long, 84 of them – main text. There are 17 tables and 3 illustrations.
The qualifying work gives theoretical survey and describes the experimental study of HIV/AIDS prevention among students’ youth.
The research object: prevention of HIV/AIDS among students’ youth.
The research subject: prevention of HIV/AIDS among high school students by means of training technologies.
The research purpose: identify, theoretically substantiate preventive HIV/AIDS training technologies among student youth and experimentally test their effectiveness in working with high school students.
The research tasks are:
1) to consider HIV/AIDS as a social problem of today;
2) to define the features of HIV/AIDS prevention work among the students of general secondary education institutions;
3) to analyze preventive technologies in social and pedagogical work;
4) to develop training of preventive guidance for its implementation in the general secondary education institution and to check its effectiveness and efficiency in working with high school students;
5) to formulate recommendations on the use of effective HIV/AIDS prevention technologies among students' youth.