UA : Актуальність даної кваліфікаційної роботи полягає у тому, що
управління логістичною діяльністю на підприємствах є одним із ключових
факторів ефективності діяльності в умовах сучасного ринкового середовища.
У зв'язку з цим, розвиток маркетингової логістики є актуальною проблемою
для підприємств, які хочуть залишатися конкурентноздатними.
Метою даної роботи є розробка та аналіз ефективності впровадження
маркетингової логістики на прикладі підприємства ТОВ "Ефес". Об’єктом
дослідження є саме це підприємство, яке є представником вітчизняної
продукції на ринку.
Для досягнення поставленої мети, у роботі використовувались такі
методи дослідження, як описовий, порівняльний, аналітичний, табличний,
графічний, балансовий, метод статистичного аналізу, групування та
узагальнення даних, експертних оцінок.
В ході роботи були розглянуті теоретичні основи управління
маркетинговою логістикою підприємств. На основі цих основ було проведено
аналіз діяльності ТОВ "Ефес" та запропоновано заходи щодо удосконалення
системи управління маркетинговою логістикою на досліджуваному
підприємстві.
Отримані в кваліфікаційній роботі результати можуть бути використані
керівництвом ТОВ «Ефес» в практичній діяльності і сприятимуть
удосконаленню діяльності вітчизняних підприємств.
EN : The relevance of this qualification work is that the management of logistics
activities at enterprises is one of the key factors of efficiency in the modern market
environment. In this regard, the development of marketing logistics is an urgent
problem for enterprises that want to remain competitive.
The purpose of this paper is to develop and analyse the effectiveness of
marketing logistics implementation on the example of the enterprise LLC
"Ephesus". The object of research is this enterprise, which is a representative of
domestic products in the market.
To achieve this goal, the study used such research methods as descriptive,
comparative, analytical, tabular, graphical, balance sheet, statistical analysis,
grouping and summarising data, and expert opinions.
In the course of the study, the theoretical foundations of marketing logistics
management of enterprises were considered. On the basis of these foundations, the
article analyses activity of LLC "Efes" and offers measures on improvement of the
system of management of marketing logistics at the researched enterprise.
The study is based on theoretical works of leading scientists on the
management of logistics activities of enterprise, both in foreign and domestic
literature.
The results obtained in the qualification work can be used by the management
of LLC "Ephesus" in practical activities and will contribute to the improvement of
the activities of domestic enterprises.