UA : Кваліфікаційна робота: 86 с., 1 рис., 5 табл., 70 джерел.
Об'єктом дослідження є компанія Tesla, inc.
Предметом дослідження є процес визначення та розробки ефективної
стратегії, яка встановлює бренд на ринку, надає йому конкурентні переваги
та створює унікальний образ у свідомості цільової аудиторії.
Метою роботи є розробка ефективної стратегії позиціонування бренду,
яка враховує особливості ринкового середовища, здатна залучити та
утримати увагу споживачів і сприяти підвищенню обсягів продажів.
Методи дослідження – аналіз і узагальнення літератури з теми
дослідження, методи спостереження та порівняння, аналітичний, групування
та узагальнення даних, структурні методи аналізу, бібліографічний огляд.
Актуальність теми дослідження визначається зростаючою
конкуренцією на ринку, відповідною критичною необхідністю вирізнення
підприємства серед конкурентів і привертання уваги споживачів; зміною в
поведінці споживачів; питаннями соціальної відповідальності брендів та
глобалізації ринків, які вимагають особливого підходу до брендингу.
Під час виконання роботи було розглянуто теоретико-методичні засади
брендингу та розвитку іміджевих стратегій комерційних підприємств. На
основі теоретичного матеріалу було проаналізовано та оцінено стратегію
позиціонування бренду обраної для дослідження компанії та запропоновані
шляхи до підвищення її ефективності.
EN : Thesis for the Master’s Degree: 86 pp., 1 fig., 5 tab., 70 sources.
The object of the study is Tesla, inc. company.
The subject of the research is the process of defining and developing an
effective strategy that establishes a brand on the market, gives it competitive
advantages and creates a unique image in the minds of the target audience.
The purpose of the work is to develop an effective brand positioning strategy
that takes into account the peculiarities of the market environment, is able to attract
and retain the attention of consumers and contribute to an increase in sales.
Research methods are analysis and generalization of literature on the
research topic, methods of observation and comparison, analytical, grouping and
generalization of data, structural methods of analysis, bibliographic review.
The relevance of the research topic is determined by the growing
competition in the market, the corresponding critical need to distinguish the
enterprise from competitors and attract the attention of consumers; a change in
consumer behavior; issues of social responsibility of brands and globalization of
markets, which require a special approach to branding.
During the work, theoretical and methodological principles of branding and
development of image strategies of commercial enterprises were considered. Based
on the theoretical material, the brand positioning strategy of the company chosen
for the study was analyzed and evaluated, and ways to improve its effectiveness
were proposed.