UA : Кваліфікаційна робота складається з 50 сторінок, 6 таблиць, 5 рисунків, 69 літературних джерел.
Об'єктом дослідження є навчально-тренувальний процес футболістів 14-15 років.
Предметом дослідження є засоби та методи розвитку координаційних здібностей у юних футболістів.
Мета дослідження: виявити найбільш ефективні засоби та методи розвитку координаційних здібностей у юних футболістів.
Методи дослідження: метод аналізу та узагальнення науково-методичної літератури; педагогічні тестування; педагогічний експеримент; метод математико-статистичної обробки даних.
Для визначення рівня координаційних здібностей застосовувалися такі тести: човниковий біг 3 рази по 10 м; змійка приставним кроком; стрибки через скакалку; повороти із набиванням м'яча; м'яч у мету.
Оцінюючи отримані дані в контрольній групі розвитку координаційних здібностей у юних футболістів, виявлена тенденція до покращення за всіма показниками в тестах. Оцінюючи отримані дані в експериментальній групі розвитку координаційних здібностей у юних футболістів виявлено достовірне збільшення показників за всіма показниками в тестах.
Достовірність відмінностей кінцевих результатів контрольної та експериментальної групи відсутня у тесті: «Повороти з набиванням м'яча», але спостерігається тенденція до їхнього зростання.
Аналіз даних отриманих в ході 7-місячного експерименту з розвитку координаційних здібностей у юних футболістів дозволяє констатувати, що найкращими виявилися показники спортсменів експериментальної групи.
EN : The qualification work consists of 50 pages, 6 tables, 5 figures, 69 literary sources.
The object of the study is the educational and training process of football players aged 14-15.
The subject of the study is the means and methods of developing coordination abilities in young football players.
The purpose of the study: to identify the most effective means and methods of developing coordination abilities in young football players.
Research methods: the method of analysis and generalization of scientific and methodical literature; pedagogical testing; pedagogical experiment; method of mathematical and statistical data processing.
The following tests were used to determine the level of coordination abilities: shuttle run 3 times for 10 m; a snake with an attached step; jumping rope; turns with stuffing the ball; the ball into the goal.
Evaluating the data obtained in the control group for the development of coordination abilities in young football players, a tendency to improvement in all indicators in the tests was revealed. Evaluating the obtained data in the experimental group for the development of coordination abilities among young football players, a significant increase in all indicators in the tests was found.
The reliability of the differences between the final results of the control and experimental groups is absent in the test: "Turns with stuffing the ball", but there is a trend towards their growth.
The analysis of the data obtained during the 7-month experiment on the development of coordination abilities in young football players allows us to state that the athletes of the experimental group had the best performance.