Інституційний репозитарій ЗНУ

Стратегії просування принципу багатомовності на заняттях з німецької мови

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондаревська, Марія Антонівна
dc.date.accessioned 2023-12-19T06:54:55Z
dc.date.available 2023-12-19T06:54:55Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17271
dc.description Бондаревська М. А. Стратегії просування принципу багатомовності на заняттях з німецької мови : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Н. В. Шапочка. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 76 с. uk
dc.description.abstract UA : Об’єкт дослідження: принцип багатомовності на уроках з німецької мови та пов’язані з цим проблеми та можливості для учнів і вчителів. Мета роботи:аналіз методично-дидактичних принципів, виокремлення особливостей принципу багатомовності та дослідження можливості всебічного його застосування на уроках з німецької мови. Теоретико-методологічні засади: ключові положення методично-дидактичних принципів, зокрема орієнтації на багатомовність у методиці викладання. Отримані результати:просування принципу багатомовності сприяє розвитку культурного розуміння та когнітивних навичок. Під час уроків із використання даного методично-дидактичного принципу прививаються європейські цінності, а залучення знань інших іноземних мов допомагає проводити мовні паралелі та аналізувати мовні явища, що сприяє більш ефективному вивченню німецької мови. Крім того, використання попередніх знань надає учням більшої впевненості у власних здібностях, адже вони бачать прогрес та усвідомлюють, що вони вже знають деякі мовні аспекти завдяки своїй рідній та іншим іноземним мовам. Аналіз автентичних підручників Запорізької гімназії №46 допоміг краще зрозуміти реальну ситуацію в українських школах, що сприяло розробці комплексу вправ та конспекту уроку із використанням принципу багатомовності. Ці розробки можуть бути використанні під час уроків німецької мови в українських школах. uk
dc.description.abstract DE : Das Bildungssystem in der Ukraine durchläuft derzeit eine Entwicklungsphase, in der das Erlernen von Fremdsprachen einen integralen Bestandteil des Bildungsprozesses darstellt. Angesichts des voraussichtlichen Beitritts der Ukraine zur Europäischen Union ist die aktive Integration europäischer Werte in den Bildungsprozess, zu denen auch sprachliche Vielfalt gehört, unerlässlich. Das Prinzip der Mehrsprachigkeit im Deutschunterricht nimmt derzeit einen zentralen Stellenwert ein, da Mehrsprachigkeit in einer globalisierten Welt immer wichtiger wird. Die Förderung der Mehrsprachigkeit im Deutschunterricht wird zwangsläufig zu einer offeneren und toleranteren Gesellschaft führen. Eines der führenden methodischen und didaktischen Prinzipien, das in unserer Realität besonders relevant ist, ist die Ausrichtung auf Mehrsprachigkeit. Die Förderung dieses Prinzips ermöglicht es Kindern bereits im Schulalter, Toleranz, Verständnis und Respekt für verschiedene Kulturen und europäische Werte zu entwickeln. Im Rahmen unserer Arbeit wurde eine umfassende Analyse der aktuellen Situation in dem Gymnasium Nr. 46 in Zaporizhia durchgeführt. Hierbei wurden die für das Schuljahr 2023-2024 genehmigten Lehrbücher analysiert. Basierend auf den Forschungsergebnissen wurde ein Übungskomplex entwickelt, um dieses methodische und didaktische Prinzip zu fördern, der als Ergänzung zum Grundlagenlehrbuch für die deutsche Sprache genutzt werden kann. Darüber hinaus wurde auf Grundlage des Lehrbuchs "Prima Plus A2.1" eine Unterrichtszusammenfassung erstellt, die Elemente zur Förderung des Prinzips der Mehrsprachigkeit enthält. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject методично-дидактичні принципи uk
dc.subject принцип багатомовності uk
dc.subject комплекс вправ uk
dc.subject план-конспект уроку uk
dc.subject автентичні підручники uk
dc.subject methodisch-didaktische Prinzipien uk
dc.subject mehrsprachigkeitsprinzip uk
dc.subject komplex von ubungen uk
dc.subject unterrichtspla uk
dc.subject authentische lehrbücher uk
dc.title Стратегії просування принципу багатомовності на заняттях з німецької мови uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу