Інституційний репозитарій ЗНУ

Соціально-педагогічна інтеграція дітей та підлітків категорії «вимушених переселенців» у Польщі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вернигора, Ігор Олександрович
dc.date.accessioned 2023-12-19T09:34:30Z
dc.date.available 2023-12-19T09:34:30Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17292
dc.description Вернигора І. О. Соціально-педагогічна інтеграція дітей та підлітків категорії «вимушених переселенців» у Польщі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Н. В. Заверико. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 76 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 76 с., 5 рисунків, 1 таблиця, 61 джерело, 2 додатки. Мета дослідження: на основі цілісного теоретичного аналізу наукових джерел і соціально-педагогічної практики обґрунтувати та визначити складові соціально-педагогічної моделі інтеграції українських дітей-вимушених переселенців в польський соціум. Об’єкт дослідження: соціально-педагогічна діяльність з інтеграції вимушених переселенців у Польщі. Предмет дослідження: соціально-педагогічна модель інтеграції українських дітей-вимушених переселенців у польський соціум. Методи дослідження: - теоретичні: аналіз наукових джерел; систематизація, порівняння та зіставлення різних поглядів на досліджувану проблему метою визначення категоріального апарату дослідження; - емпіричні: спостереження, опитування, бесіда); елементарні математичні статистики для кількісного та якісного аналізу узагальнених даних опитування. Теоретичне значення дослідження полягає в тому, що: здійснено теоретичний аналіз понять «біженці», «мігранти» «вимушені переселенці»; теоретично обґрунтовано блоки соціально-педагогічної моделі з інтеграції дітей-вимушених переселенців і роль соціально-педагогічного проєктування в інтеграційному процесі взаємодії соціального педагога з дітьми-вимушеними переселенцями. Практичне значення роботи полягає в розробці рекомендацій з соціально-педагогічного проєктування інтеграційного процесу в роботі соціального педагога з дітьми-вимушеними переселенцями. Галузь використання: система соціальної підтримки дітей та підлітків, заклади освіти, управління (відділи) у справах дітей міського (районного) підпорядкування. uk
dc.description.abstract EN : The qualification work consists of an introduction, 2 parts, findings, a list of references (61 items). Research goal: To substantiate and identify the components of a socio-pedagogical model for the integration of Ukrainian child forced migrants into Polish society, based on a comprehensive theoretical analysis of scientific sources and socio-pedagogical practice. Research object: Socio-pedagogical activities for the integration of forced migrants in Poland. Research subject: Socio-pedagogical model for the integration of Ukrainian child forced migrants into Polish society. Research methods: - theoretical: analysis of scientific sources; systematization, comparison, and juxtaposition of different views on the problem to define the categorical framework of the study. - empirical: observation, surveys, interviews; basic mathematical statistics for quantitative and qualitative analysis of generalized survey data. Theoretical significance: The study involves a theoretical analysis of the concepts «refugees», «migrants», «forced migrants»; theoretically substantiates the blocks of the socio-pedagogical model for integrating child forced migrants and the role of socio-pedagogical planning in the integration process of the social educator's interaction with these children. Practical significance: Development of recommendations for socio-pedagogical planning of the integration process in the work of social educators with child forced migrants. Field of application: Social support system for children and adolescents, educational institutions, city (district) child affairs management. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інтеграція uk
dc.subject вимушені переселенці uk
dc.subject потреби uk
dc.subject адаптація uk
dc.subject соціалізація дітей та підлітків uk
dc.subject система підтримки внутрішніх переселенців uk
dc.subject integration uk
dc.subject forced migrants uk
dc.subject needs uk
dc.subject adaptation uk
dc.subject socialization of children and adolescents uk
dc.subject support system for forced migrants in Рoland uk
dc.title Соціально-педагогічна інтеграція дітей та підлітків категорії «вимушених переселенців» у Польщі uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу