Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Вернигора, Ігор Олександрович | |
dc.date.accessioned | 2023-12-19T09:34:30Z | |
dc.date.available | 2023-12-19T09:34:30Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17292 | |
dc.description | Вернигора І. О. Соціально-педагогічна інтеграція дітей та підлітків категорії «вимушених переселенців» у Польщі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Н. В. Заверико. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 76 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Кваліфікаційна робота: 76 с., 5 рисунків, 1 таблиця, 61 джерело, 2 додатки. Мета дослідження: на основі цілісного теоретичного аналізу наукових джерел і соціально-педагогічної практики обґрунтувати та визначити складові соціально-педагогічної моделі інтеграції українських дітей-вимушених переселенців в польський соціум. Об’єкт дослідження: соціально-педагогічна діяльність з інтеграції вимушених переселенців у Польщі. Предмет дослідження: соціально-педагогічна модель інтеграції українських дітей-вимушених переселенців у польський соціум. Методи дослідження: - теоретичні: аналіз наукових джерел; систематизація, порівняння та зіставлення різних поглядів на досліджувану проблему метою визначення категоріального апарату дослідження; - емпіричні: спостереження, опитування, бесіда); елементарні математичні статистики для кількісного та якісного аналізу узагальнених даних опитування. Теоретичне значення дослідження полягає в тому, що: здійснено теоретичний аналіз понять «біженці», «мігранти» «вимушені переселенці»; теоретично обґрунтовано блоки соціально-педагогічної моделі з інтеграції дітей-вимушених переселенців і роль соціально-педагогічного проєктування в інтеграційному процесі взаємодії соціального педагога з дітьми-вимушеними переселенцями. Практичне значення роботи полягає в розробці рекомендацій з соціально-педагогічного проєктування інтеграційного процесу в роботі соціального педагога з дітьми-вимушеними переселенцями. Галузь використання: система соціальної підтримки дітей та підлітків, заклади освіти, управління (відділи) у справах дітей міського (районного) підпорядкування. | uk |
dc.description.abstract | EN : The qualification work consists of an introduction, 2 parts, findings, a list of references (61 items). Research goal: To substantiate and identify the components of a socio-pedagogical model for the integration of Ukrainian child forced migrants into Polish society, based on a comprehensive theoretical analysis of scientific sources and socio-pedagogical practice. Research object: Socio-pedagogical activities for the integration of forced migrants in Poland. Research subject: Socio-pedagogical model for the integration of Ukrainian child forced migrants into Polish society. Research methods: - theoretical: analysis of scientific sources; systematization, comparison, and juxtaposition of different views on the problem to define the categorical framework of the study. - empirical: observation, surveys, interviews; basic mathematical statistics for quantitative and qualitative analysis of generalized survey data. Theoretical significance: The study involves a theoretical analysis of the concepts «refugees», «migrants», «forced migrants»; theoretically substantiates the blocks of the socio-pedagogical model for integrating child forced migrants and the role of socio-pedagogical planning in the integration process of the social educator's interaction with these children. Practical significance: Development of recommendations for socio-pedagogical planning of the integration process in the work of social educators with child forced migrants. Field of application: Social support system for children and adolescents, educational institutions, city (district) child affairs management. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | інтеграція | uk |
dc.subject | вимушені переселенці | uk |
dc.subject | потреби | uk |
dc.subject | адаптація | uk |
dc.subject | соціалізація дітей та підлітків | uk |
dc.subject | система підтримки внутрішніх переселенців | uk |
dc.subject | integration | uk |
dc.subject | forced migrants | uk |
dc.subject | needs | uk |
dc.subject | adaptation | uk |
dc.subject | socialization of children and adolescents | uk |
dc.subject | support system for forced migrants in Рoland | uk |
dc.title | Соціально-педагогічна інтеграція дітей та підлітків категорії «вимушених переселенців» у Польщі | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |