UA : Кваліфікаційна робота: «Вирішення проблем управління
корпоративною культурою на державному підприємстві «Укрпошта»: 82
сторінки, 12 таблиць, 7 рисунків, 1 діаграма. Перелік посилань нараховує 60
найменувань.
Актуальність теми визначається тим, що корпоративна культура набуває
все більшого значення в світі, а також визнається її вплив на ефективність та
імідж організації, але українські державні підприємства часто нехтують цим
фактором.
Метою кваліфікаційної роботи є розкриття теоретичних основ
корпоративної культури, обґрунтування її впливу на економічні результати
підприємства, а також пропозиція заходів для підвищення рівня корпоративної
культури в українських компаніях на прикладі АТ «Укрпошта».
Предметом дослідження є явище корпоративної культури в АТ
«Укрпошта».
Інформаційну базу роботи становлять наукові роботи з менеджменту та
економіки, підручники та статті вітчизняних авторів, практичні матеріали та
статистичні дані, ресурси мережі Інтернет. В роботі інформація узагальнена та
відображена за допомогою таблиць, рисунків, діаграм.
Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи
формування і розвитку корпоративної культури на підприємстві. На основі
теоретичного матеріалу було проаналізовано діяльність АТ «Укрпошта», а
також запропоновано заходи щодо покращення корпоративної культури на
досліджуваному підприємстві.
EN : Qualification work: "Solving Corporate Culture Management Problems at the
“Ukrposhta” State-owned Enterprise": 82 pages, 12 tables, 7 figures, 1 diagram. The
list of links has 60 items.
The relevance of the topic is determined by the fact that corporate culture is
becoming increasingly important in the world, and its impact on the effectiveness
and image of the organization is also recognized, but Ukrainian state-owned
enterprises often neglect this factor.
The purpose of the qualification is to reveal the theoretical foundations of
corporate culture, substantiate its impact on the economic results of the enterprise,
as well as propose measures to increase the level of corporate culture in Ukrainian
companies using the example of Ukrposhta JSC.
The subject of the study is the phenomenon of corporate culture in JSC
Ukrposhta.
The information base of the work consists of scientific works on management
and economics, monographic studies and articles by domestic authors, practical
materials and official statistics, resources of the Internet. In the work, information is
generalized and displayed using tables, figures, diagrams.
During the work, the theoretical foundations of the formation and
development of corporate culture at the enterprise were considered. Based on the
theoretical material, the activity of Ukrposhta JSC was analyzed, and measures were
proposed to improve the corporate culture at the enterprise under study.