UA : Кваліфікаційна робота: «Інструменти стратегічного менеджменту для
розвитку підприємства»: 72 сторінки, 17 таблиць, 6 рисунків, 1 формула.
Перелік посилань нараховує 60 найменувань.
Актуальність теми визначається тим, що основою, що забезпечує
отримання позитивного результату в управлінні підприємством є
використання сучасних інструментів стратегічного менеджменту, які
надають можливість визначити сильні та слабкі сторони конкурентів для
побудови власної ефективної стратегії конкурентної боротьби. Щоб
уникнути фрагментарного та неповноцінного використання інструментів
стратегічного управління в діяльності окремих підприємствах, необхідно
комплексне дослідження проблем стратегічного менеджменту з урахуванням
специфічних особливостей галузі.
Метою роботи є аналіз та розробка методичних рекомендацій щодо
вдосконалення інструментів стратегічного менеджменту з урахуванням
галузевої специфіки.
Об’єкт дослідження – процес використання інструментів стратегічного
менеджменту для розвитку ТОВ «Лідер».
Інформаційну базу роботи становлять наукові роботи з менеджменту та
економіки, монографічні дослідження та статті вітчизняних авторів,
практичні матеріали та офіційні статистичні дані, ресурси мережі Інтернет. В
роботі інформація узагальнена та відображена за допомогою таблиць,
графіків, схем.
Під час виконання роботи було розглянуто поняття та види
стратегічного розвитку; визначено інструменти стратегічного розвитку
підприємства; досліджено методи оцінки рівня стратегічного розвитку
підприємства; проведено оцінку і аналіз інструментів стратегічного
менеджменту розвитку ТОВ «Лідер»; розроблено і обґрунтовано шляхи
удосконалення інструментів стратегічного менеджменту досліджуваного
підприємства.
EN : Кваліфікаційна робота: «Інструменти стратегічного менеджменту для
розвитку підприємства»: 72 сторінки, 17 таблиць, 6 рисунків, 1 формула.
Перелік посилань нараховує 60 найменувань.
Актуальність теми визначається тим, що основою, що забезпечує
отримання позитивного результату в управлінні підприємством є
використання сучасних інструментів стратегічного менеджменту, які
надають можливість визначити сильні та слабкі сторони конкурентів для
побудови власної ефективної стратегії конкурентної боротьби. Щоб
уникнути фрагментарного та неповноцінного використання інструментів
стратегічного управління в діяльності окремих підприємствах, необхідно
комплексне дослідження проблем стратегічного менеджменту з урахуванням
специфічних особливостей галузі.
Метою роботи є аналіз та розробка методичних рекомендацій щодо
вдосконалення інструментів стратегічного менеджменту з урахуванням
галузевої специфіки.
Об’єкт дослідження – процес використання інструментів стратегічного
менеджменту для розвитку ТОВ «Лідер».
Інформаційну базу роботи становлять наукові роботи з менеджменту та
економіки, монографічні дослідження та статті вітчизняних авторів,
практичні матеріали та офіційні статистичні дані, ресурси мережі Інтернет. В
роботі інформація узагальнена та відображена за допомогою таблиць,
графіків, схем.
Під час виконання роботи було розглянуто поняття та види
стратегічного розвитку; визначено інструменти стратегічного розвитку
підприємства; досліджено методи оцінки рівня стратегічного розвитку
підприємства; проведено оцінку і аналіз інструментів стратегічного
менеджменту розвитку ТОВ «Лідер»; розроблено і обґрунтовано шляхи
удосконалення інструментів стратегічного менеджменту досліджуваного
підприємства.